  • 1. Data: 2011-04-06 17:10:30
    Temat: nieszczelność przy antenie - woda w lampce
    Od: Michał Jabłoński <m...@g...com>

    Ostatnio zauważyłem gromadzącą się wodę w lampce wewnętrznej nad
    środkowym lusterkiem. Przeczytałem na forach że problemem zwykle jest
    nieszczelność przy antenie którą najlepiej wypełnić silikonem. Ma
    pytanie jak się do tego zabrać? Jak się dostać do tej lampki? W
    instrukcji mam opisane ale dla innego typu lampki. Czy możecie napisać
    w którym miejscu należy podważyć śrubokrętem (na rysunku zaznaczyłem
    dwie strzałki).
    rysunek:

    http://img218.imageshack.us/i/dsc00293b.jpg/

    Z góry dzięki za pomoc!

  • 2. Data: 2011-04-06 17:15:58
    Temat: Re: nieszczelność przy antenie - woda w lampce
    Od: Michał Jabłoński <m...@g...com>

    On Apr 6, 5:10 pm, Michał Jabłoński <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > instrukcji mam opisane ale dla innego typu lampki. Czy możecie napisać
    > w którym miejscu należy podważyć śrubokrętem (na rysunku zaznaczyłem

    Zapomniałem dodać: samochód renault thalia

  • 3. Data: 2011-04-06 18:50:23
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Jabłoński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    p.googlegroups.com...
    Ostatnio zauważyłem gromadzącą się wodę w lampce wewnętrznej nad
    Zdejmij najpierw szkło, lampka może okazać się przykręcona. Antena jest nad
    lampką? Wtedy po zdjęciu zobaczysz śrubę mocującą. Odkręcić, posmarować
    stopkę cienką warstwą silikonu (najlepiej bezoctowy), przykręcić, zebrać
    nadmiar silikonu, cieszyć się suchą lampką :) Sprawdzone w kilku pojazdach.
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 4. Data: 2011-04-06 18:59:11
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Michał Jabłoński wrote:
> [...]
    > pytanie jak się do tego zabrać? Jak się dostać do tej lampki? W
    > instrukcji mam opisane ale dla innego typu lampki. Czy możecie napisać

    A co na to instrukcja? Silikon naturalny, by nie rdzewialo. Troche lipa -
    antena zapewne nie jest zaraz nad lampka hmmm. W razie co cala podsufitke w dol
    ale to duzo roboty i mozna ja polamac (fora thalia)

  • 5. Data: 2011-04-06 19:29:52
    Od: Michał Jabłoński <m...@g...com>

    On Apr 6, 6:59 pm, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > A co na to instrukcja? Silikon naturalny, by nie rdzewialo. Troche lipa -
    > antena zapewne nie jest zaraz nad lampka hmmm. W razie co cala podsufitke w dol
    > ale to duzo roboty i mozna ja polamac (fora thalia)

    spróbuje jutro ściągnąć to lampkę, może uda się dotrzeć do anteny.
    jeśli nie - to jak się zabrać do ściągnięcia tej podsufitki? da się to
    jakoś inaczej uszczelnić ?

  • 6. Data: 2011-04-07 12:13:02
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 6 Kwi, 19:29, Michał Jabłoński <m...@g...com> wrote:
    > spróbuje jutro ściągnąć to lampkę, może uda się dotrzeć do anteny.
    > jeśli nie - to jak się zabrać do ściągnięcia tej podsufitki? da się to
    > jakoś inaczej uszczelnić ?

    Nie bierz się za zdejmowanie podsufitki, bo tylko możesz sobie
    problemów narobić i połamać zaczepy.
    lampka na podsufitce jest na zatrzaskach (tak przynajmniej było w
    megane i jeszcze jednym clio po drodze). Użyj małego śrubokręta
    płaskiego i delikatnie ją podważ - powinno zejść. Jak zdejmiesz już
    lampkę to masz elegancki dostęp do mocowania anteny. Co do samej
    technologii uszczelnienia to nie znam się za bardzo ale potraktowałbym
    to jakimś preparatem wiążącym rdzę (jeśli już jest) potem zobaczył jak
    sprawa wygląda od zewnętrznej strony - już na dachu. Silikon bym dał
    tylko od wewnętrznej strony, żeby to jakoś estetycznie wyglądało.

  • 7. Data: 2011-04-07 19:38:39
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    sprawa wygląda od zewnętrznej strony - już na dachu. Silikon bym dał
    tylko od wewnętrznej strony, żeby to jakoś estetycznie wyglądało.

    I du... znaczy będzie dalej ciekło :) Musi odkręcić stopkę anteny i silikon
    od zewnątrz, tak aby woda nie wchodziła między blachę a stopkę. Kilka anten
    tak robiłem. Tak, to były francuskie produkty :)
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 8. Data: 2011-04-10 11:26:20
    Od: Michał Jabłoński <m...@g...com>

    On Apr 7, 7:38 pm, "wowa" <w...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:6a23ca27-c0ee-4efc-9b99-b66d914bfc67@x3g2000y
    qj.googlegroups.com...
    > sprawa wygl da od zewn trznej strony - ju na dachu. Silikon bym da
    > tylko od wewn trznej strony, eby to jako estetycznie wygl da o.
    >
    > I du... znaczy b dzie dalej ciek o :) Musi odkr ci stopk anteny i silikon
    > od zewn trz, tak aby woda nie wchodzi a mi dzy blach a stopk . Kilka anten
    > tak robi em. Tak, to by y francuskie produkty :)
    > Wojtek
    >
    > --
    > sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

    I tak właśnie zrobiłem. Póki co nie cieknie. Dzięki wszystkim za
    odpowiedzi