  • 11. Data: 2010-05-26 14:45:04
    Temat: Re: Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Roman pisze:
    > Witam Państwa
    >
    > Przychodzę na to forum z następującym pytaniem: co to jest "Ajpoda", ile to
    > kosztuje, do czego służy itd.
    > Chodzi o to, że jestem na kupnie nowego samochodu i dziś rano usłyszałem w
    > radio reklamę dilera Skody w moim mieście, która mówiła, że jak się kupi Skodę
    > Fabia to za darmo dają Ajpoda czy coś takiego. Wydaje mi się, że znam ten
    > termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z komputerami.
    > Co sądzą Państwo o tej ofercie?
    >
    > Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
    > Roman z Rzeszowa

    iPod
    www.google.pl

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 12. Data: 2010-05-26 15:09:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-26 13:42, * Roman* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    http://tinyurl.com/ajpoda
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2010-05-26 15:19:30
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    " Roman" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam Państwa
    >
    > Przychodzę na to forum z następującym pytaniem: co to jest "Ajpoda",

    Ajpoda jest scisle zwiazana z Ajtuns. Mlodszy brat Ajpoda to Ajfon, a
    mlodsza siostra to Ajpad. Mozna tez sobie kupic Ajpoda Tacz - to taki
    Ajfon ale bez funkcji telefonu. Producentem jest firma Apel.

    Pete

  • 14. Data: 2010-05-26 15:36:32
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik " Roman" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znam ten termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z
    > komputerami. Co sądzą Państwo o tej ofercie?

    Nie słuchaj ich!!

    Ajpod to najnowszy model chipa do silników tak TDi jak i benzynowych.
    W silnikach wysokoprężnych 1.9 o nominalnej mocy 115KM można oczekiwać około
    154KM i 390Nm przy zachowaniu standardowego spalania.
    W benzynowych z mocy nominalnej 100KM osiąga się 120KM i 224Nm.

    Marna prowokacja...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 15. Data: 2010-05-26 17:06:28
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 08:19:30 -0500, Pete napisał(a):

> [...]
    > mlodsza siostra to Ajpad. Mozna tez sobie kupic Ajpoda Tacz - to taki
    > Ajfon ale bez funkcji telefonu. Producentem jest firma Apel.

    A producent nie nazywa się przypadkiem Śliwka? Gruszka? Holender, coś
    owocowego to było... O, Jabłko? Jakiś ogrodnik?

    NMSP :-)
    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

  • 16. Data: 2010-05-26 17:52:38
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ajpod to najnowszy model chipa do silników tak TDi jak i benzynowych.

    Daj spokoj, skoro gosc jest "na kupnie" i myli usenet z forum, to pisz
    tak zeby zrozumial, czyli silnik w dizlu, albo w benzynie;-) A wlasciwie
    nie tyle silnik, co auto/fura.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 17. Data: 2010-05-26 19:08:39
    Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    >... Producentem jest firma Apel.

    Tu się mylisz! Firma nazywa się Apfel (albo Strudel)!.
    A tak w ogóle to Roman, nie wchodź w to!
    To jest shit i jakaś mina.

    Szymon

  • 18. Data: 2010-05-26 19:18:14
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Widzę, że Skoda odkryła marketing wiralny.

  • 19. Data: 2010-05-26 20:52:01
    Od: "Roman" <m...@g...pl>

    Szymon Machel <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tu się mylisz! Firma nazywa się Apfel (albo Strudel)!.
    > A tak w ogóle to Roman, nie wchodź w to!
    > To jest shit i jakaś mina.
    >
    > Szymon

    Ale dlaczego? Jak się czuję zaszczycony, że ktoś chce mi dać coś za darmo za
    to, że chcę kupić jego samochód.
    Czy to jest coś co zepsuje moją Fabię? Nie rozumiem już sam. Wydawało mi się,
    po tym jak mówili w reklamie, że to jest niebywała okazja.
    Nie jest tak?
    Proszę o wyjaśnienie i bez głupich przytyków.
    Nie każdy musi wiedzieć co to jest Ajpoda.

  • 20. Data: 2010-05-26 21:51:19
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 26 Maj, 13:42, " Roman" <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Chodzi o to, że jestem na kupnie nowego samochodu i

    Nie wiem jak dlugo kupno wytrzyma jak bedziesz na nim stal :)

    > radio reklamę dilera Skody w moim mieście, która mówiła, że jak się kupi Skodę
    > Fabia to za darmo dają Ajpoda czy coś takiego.

    Powinni dawac tez slownik jezyka polskiego coby jak sie odmieniaja
    wyrazy w jezyku polskim. Daja kogo co - Ajpoda, czyli kto co - ten
    Ajpod :)

    > Wydaje mi się, że znam ten
    > termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z komputerami.
    > Co sądzą Państwo o tej ofercie?

    Proponuje zapytac sie syna, rozmowy miedzypokoleniowe duzo daja. Albo
    to jakis dowcip albo rozumiem skad sie biora niektorzy uczestnicy
    szansy na sukces ;)