  • 11. Data: 2010-10-27 07:12:36
    Temat: Re: Co to jest za numer 399700035 ?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    news:ia7pi7$isb$1@news.onet.pl...
    > Tak jest bowiem w druga strone - z polskich VoIPow na zwykly numer
    > stacjonarny we Francji polaczenie kosztuje zwykle kilka groszy za minute
    > (np. ze ś.p. Tlenofonu do Francji kosztowalo 7 gr). Ale na numer, ktory
    > sie wyswietlal, gdy znajoma z Francji dzwonila doPolski ze swojego
    > odpowiednika "Liveboxa" (bo miala za darmo) z tego samego Tlenofonu minuta
    > kosztowala 3,71 zl - czyli ponad pieciokrotnie drozej.

    Pięciokrotnie? :)

    wiatrak

  • 12. Data: 2010-10-27 10:10:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Pięciokrotnie? :)

    Heh, piecdziesieciokrotnie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-10-27 10:11:55
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Konsultantami się nigdy nie przejmowałem (jak jeszcze miałem z tepsą
    > do czynienia), tylko dyktowałem i kazałem pisać.

    niestety niektorzy rozstrzygaja blyskawicznie jeszcze nie zlozona reklamacje
    i odmawiaja jej uznania poprzez odmowe jej zarejestrowania
    mniejsza o wynik reklamacji, ale nie mozna isc z tym do sadu, trzeba
    najpierw zlozyc skarge na pacjenta, wzglednie skarge na operatora w uke
    wszystko da sie zalatwic, ale to trwa

  • 14. Data: 2010-10-27 10:36:25
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Użytkownik "rageofhonor"<w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Takich cen jak kilka tys za pare sekund nie ma.

    Najdroższe, jakie widziałem w cennikach to bodajże 73,20 PLN/min za
    minutę do jakichś satfonów oraz ok 100 PLN/min w premium rate'ach w śp.
    telepinie mobim :-).

    > Natomiast moze byc tak, ze jak ktos bedzie dzwonil na ten numer z zagranicy
    > (zwlaszcza z VoIPa) , to zaplaci duzo wiecej.

    A co tam z zagranicy. Z Plusa promocyjnie po groszu za... sekundę :-P
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_promocj
    e/dla_obecnych_klientow/polaczenia_na_numery_39/

    > Tak jest bowiem w druga strone - z polskich VoIPow na zwykly numer
    > stacjonarny we Francji polaczenie kosztuje zwykle kilka groszy za minute
    > (np. ze ś.p. Tlenofonu do Francji kosztowalo 7 gr). Ale na numer, ktory sie

    Dlaczego ś.p. ? Może to i Freeconet, ale stronka z cennikiem takim jak
    piszesz nadal istnieje http://www.tlenofon.pl/listCountries/?l=F.

    > wyswietlal, gdy znajoma z Francji dzwonila doPolski ze swojego odpowiednika
    > "Liveboxa" (bo miala za darmo) z tego samego Tlenofonu minuta kosztowala
    > 3,71 zl - czyli ponad pieciokrotnie drozej.

    50-krotnie :-) - vive la France (Telecom) :-P!

    Przemek

  • 15. Data: 2010-10-27 11:56:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    brum napisał:

> [...]
    > mniejsza o wynik reklamacji, ale nie mozna isc z tym do sadu, trzeba
    > najpierw zlozyc skarge na pacjenta, wzglednie skarge na operatora w uke

    Na szczęście tylko niektórzy. Składałem w ten sposón wiele reklamacji,
    zawsze zaczynając od "chcę złożyć reklamację, mam przygotowaną treść,
    proszę się przygotować do notowania, a ja będę dyktować". W ogóle nie
    ma wtedy miejsca na "wstępną ocenę" reklamacji przez pacjenta -- jak
    już zacznie pisać ("Na podstawie PT oraz rozporządzenia [...] składam
    REKLAMACJĘ"), to nie ma możliwości przerwać. Nie mają też możliwości
    rżnąć głupa i pisać "W odpowiedzi na Pana SKARGĘ z dnia...". Taki
    pacjent, co nie chce pisać, zdarza się bardzo rzadko, a jeśli się trafi,
    to należy zadzwonić jeszcze raz, złożyć na niego *skargę*, a następnie
    reklamować dalej zgodnie z rozporządzeniem ministra właściwego.

    Na wszelki wypadek zaznaczam, że z tepsą ostatnio miałem do czynienia
    trzy lata temu. Nie sądzę by coś się tam w tym okresie zmieniło,
    zwłaszcza na lepsze. Skargę do UKE pisze się dopiero jak reklamacja
    jest w świetle prawa uznana, a tepsiarze np. ociągają się z przelaniem
    kwot odszkodowań. Po obsztorcunku z UKE robią się (na chwilę) trochę
    grzeczniejsi.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2010-10-27 13:42:02
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2010 09:11:32 -0700 (PDT), Ircys <i...@p...pl> wrote:

    >On 26 Paź, 16:41, "rageofhonor" <w...@w...pl> pisze...

    >Powinna mieć, zadzwoń, zapytaj --> 118913 (podwyższona opłata
    >za połączenie!)

    Niekoniecznie, bo te 39xxxxxxx to niekonieznie muszą być ze stajni
    TP SA. "Prefix geograficzny", mają różni operatorzy voipowi, a główna
    (ponoć) jego zaleta to taka, że z każdej strefy ma być widziany jako
    lokalny, czyli taryfikacja miejscowa. Ale życie sobie, często nie da
    się na taki numer połączyć. I taka sytiuacja już chyba trwa trzeci
    rok.

  • 17. Data: 2010-10-27 14:03:48
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Paź, 15:42, A_Zet pisze...

    > Niekoniecznie, bo te 39xxxxxxx to niekonieznie muszą być ze stajni
    > TP SA. "Prefix geograficzny", mają różni operatorzy voipowi

    399XXXXXX należy w całości do TP

    Ircys

  • 18. Data: 2010-10-28 21:46:30
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 26 Oct 2010 16:43:31 +0200, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

    >I w dodatku chyba nie z kazdej sieci sie na niego dodzwonisz. Chyba ze coś
    >sie w tym temacie zmieniło.

    z TP zawsze i jest traktowany jako polaczenie lokalne
    z Dialog zawsze i jest traktowany jako polaczenie stacjonarne
    z plus, orange - da sie - nie jest traktowany jako stacjonarny i
    komorkowy...inny. Oplaty musicie sobie sprawdzic sami.

    z DE da sie, ale czasami byly jakies dziwne problemy.

    Mam tez taki numer 399503xxx i dziala bardzo stabilnie wg mnie
    stabilniej niz Freeconet.

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2010-10-28 21:56:48
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 27 Oct 2010 15:42:02 +0200, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Niekoniecznie, bo te 39xxxxxxx to niekonieznie muszą być ze stajni
    >TP SA. "Prefix geograficzny", mają różni operatorzy voipowi, a główna

    39 - to prefiks "niegeograficzny" inne prefiksy to sa wlasnie
    "geograficzne"

> [...]
    >lokalny, czyli taryfikacja miejscowa. Ale życie sobie, często nie da
    >się na taki numer połączyć. I taka sytiuacja już chyba trwa trzeci

    39 - pomysl ciekawy, ale jego realizacja kuleje. Inni operatorzy maja
    go w d.... Lepiej dla TP byloby aby zaczeli dawac te telefony w
    normalnych strefach "geograficznych" czyli 22, 71, 62.....wtedy
    wszyscy operatorzy komorkowi/stacjonarni/voip - traktowaliby jednakowo
    tak, jak normalny numer stacjonarny. Wiec jezeli chca aby voip w TP
    sie rozwijal, to nie maja innego wyjscia.

    Ja 399 mam z pewnych specyficznych wzgledow i dziala bardzo dobrze i
    stabilnie, ale i tak wszyscy inni dzwonia do mnie na "zwykly" numer
    tez voip ale w normalnej strefie.

    --
    ThinkXtra

  • 20. Data: 2010-10-28 21:57:56
    Od: a...@p...pl

    i jeszcze - powinno sie go takze oferowac dla firm a nie tylko osobom
    fizycznym!

    --
    ThinkXtra