  • 1. Data: 2010-10-26 13:52:39
    Temat: Co to jest za numer 399700035 ?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Wyświetlil mi się taki numer: 399700035. Nie jest to jakaś ściema że jak się
    zadzwoni to połączenie zostanie przekierowane do innego kraju i zapłaci się
    kilka tysięcy PLN za kilka sekund?

  • 2. Data: 2010-10-26 14:16:32
    Temat: Re: Co to jest za numer 399700035 ?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Paź, 15:52, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
    > Wyświetlil mi się taki numer: 399700035. Nie jest to jakaś ściema że jak się
    > zadzwoni to połączenie zostanie przekierowane do innego kraju i zapłaci się
    > kilka tysięcy PLN za kilka sekund?

    Nie, to numer w sieci TP na platformie VoIP

    Ircys

  • 3. Data: 2010-10-26 14:41:14
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Nie, to numer w sieci TP na platformie VoIP

    TPSA ma chyba u siebie burdel bo dzwonilem na biuro numerów i mi powiedzieli
    że to chyba jakiś międzynarodowy. Powinni wiedzieć że to ich numer. Czy TPSA
    też ma w biurze numerów spis abonentów VoIP?

  • 4. Data: 2010-10-26 14:43:31
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiedzieli że to chyba jakiś międzynarodowy. Powinni wiedzieć że to ich
    > numer. Czy TPSA też ma w biurze numerów spis abonentów VoIP?

    I w dodatku chyba nie z kazdej sieci sie na niego dodzwonisz. Chyba ze coś
    sie w tym temacie zmieniło.

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-10-26 16:11:32
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Paź, 16:41, "rageofhonor" <w...@w...pl> pisze...

    > Czy TPSA też ma w biurze numerów spis abonentów VoIP?

    Powinna mieć, zadzwoń, zapytaj --> 118913 (podwyższona opłata
    za połączenie!)

    Ircys

  • 6. Data: 2010-10-26 16:18:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ircys napisał:

    > Powinna mieć, zadzwoń, zapytaj --> 118913 (podwyższona opłata
    > za połączenie!)

    A jak nie będą mieli, to można złożyć reklamację i odzyskać podwyższoną
    opłatę?

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2010-10-26 16:48:43
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Paź, 18:18, Jarosław Sokołowski pisze...

    Złożyć reklamację zawsze można :)

    Ircys

  • 8. Data: 2010-10-26 19:05:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Złożyć reklamację zawsze można :)

    czasem konsultanci, nie tylko w tp, tego nie wiedza
    ale faxem lub liste istotnie zawsze mozna

  • 9. Data: 2010-10-26 19:21:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    brum napisał:

    > czasem konsultanci, nie tylko w tp, tego nie wiedza
    > ale faxem lub liste istotnie zawsze mozna

    Nie bardzo się w tym orientuję, ale ile kosztuje znaczek na list
    i ile wynosi opłata za to reklamowane połączenie?

    Konsultantami się nigdy nie przejmowałem (jak jeszcze miałem z tepsą
    do czynienia), tylko dyktowałem i kazałem pisać.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2010-10-26 23:51:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Wyświetlil mi się taki numer: 399700035. Nie jest to jakaś ściema że jak
    > się zadzwoni to połączenie zostanie przekierowane do innego kraju i
    > zapłaci się kilka tysięcy PLN za kilka sekund?

    Takich cen jak kilka tys za pare sekund nie ma.
    Natomiast moze byc tak, ze jak ktos bedzie dzwonil na ten numer z zagranicy
    (zwlaszcza z VoIPa) , to zaplaci duzo wiecej.

    Tak jest bowiem w druga strone - z polskich VoIPow na zwykly numer
    stacjonarny we Francji polaczenie kosztuje zwykle kilka groszy za minute
    (np. ze ś.p. Tlenofonu do Francji kosztowalo 7 gr). Ale na numer, ktory sie
    wyswietlal, gdy znajoma z Francji dzwonila doPolski ze swojego odpowiednika
    "Liveboxa" (bo miala za darmo) z tego samego Tlenofonu minuta kosztowala
    3,71 zl - czyli ponad pieciokrotnie drozej.

    Wiec zagraniczne VoIPy tez moga taryfikowac polskie NGNy na innych zasadach
    niz numery geograficzne

    Pozdrawiam
    SDD