  • 1. Data: 2013-02-02 22:47:29
    Temat: Co to za numer
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    15193517XXX takie cos dzis do mnie zadzwonilo i powiedzialo pomylka jak
    odebralem

  • 2. Data: 2013-02-03 01:19:30
    Temat: Re: Co to za numer
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    powinien byc plus na poczatku, to numer z USA.

  • 3. Data: 2013-02-03 02:14:39
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    sunwick <s...@W...op.pl> w wiadomosci
    news:38brg8l8f4bg50m5ihh35f5aab61snc1gu@4ax.com napisal(a):
    > powinien byc plus na poczatku, to numer z USA.
    Dokladniej z Ontario w Kanadzie.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 4. Data: 2013-02-03 23:49:02
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Uzytkownik "Mark" <t...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > sunwick <s...@W...op.pl> w wiadomosci
    > Dokladniej z Ontario w Kanadzie.

    Gdzies wyczytalem, ze w ten sposób sprawdzaja obecnosc abonenta w domu.
    Numer moze byc falszywy. Do mnie na Sferiaka (nomad) tez zadzwonil ktos z
    komórki i od razu jak odebralem, to "przepraszam, pomylka". Numer pokazal
    sie - ale jak napisalem, nie musi byc prawdziwy.
    BTW. Do inicjatora watku - pytanie (patrz: tytul watku) konczy sie znakiem
    zapytania. Prosze, nie zaniedbuj tej zasady.

    --
    Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.