  • 1. Data: 2010-10-17 10:23:08
    Temat: panasonic kx-tea308 a kx-t7665
    Od: marek <m...@o...pl>

    Witajcie! (piszę na tę grupę po raz pierwszy)
    Kupiłem z "demobilu" centralkę kx-tea308(TD) i parę telefonów kx-t7665, z
    zamiarem zainstalowania jej w domu jako "gadżet". Niestety panasonic dosyć
    mocno chroni swoją bazę wiedzy, a moja zabawa nie uzasadnia kosztów
    szkolenia+certyfikacji/zatrudnienia fachowca. Składam to sobie na razie na
    biurku i mam parę problemów:

    1. telefony systemowe kx-t7665 po podłączeniu do centralki (porty JACK)
    nie reagują (nic się nie świeci, nie dzwonią, nie ma sygnału) podczas gdy
    "normalny" telefon działa (ma sygnał, dzwoni). Wiem że centralka jest
    hybrydowa, telefony ponoć też - czy to ma szanse działać? Gdzieś
    przeczytałem że hybrydowość zestawu polega na tym że jedną parą idzie
    sygnał analogowy a drugą cyfrowy - może trzeba je skrosować specjalnie?

    2. W zestawie nie było płytki CD z oprogramowaniem, udało mi się jednak
    ściągnąć z internetu. Po instalacji prosi o podanie "installator code" -
    co to jest? (akceptuje "1").

    3. By podłączyć się do centralki potrzebuję hasło. Ponieważ poprzedni
    właściciel nie podał mi go, to chciałbym je jakoś wyzerować. Jak?

    Czy może jest jakaś publicznie dostępna dokumentacja w której zawarte są
    powyższe informacje? Wolałbym (darmową) wędkę niż rybę..

    Do tej pory znalazłem tylko rosyjską stronę:
    ftp://92.39.134.98/Panasonic/KX-TEA/Manuals/
    Niestety cyrylicy swobodnie nie czytam (ledwo literuję), wolałbym coś w
    jakimś ludzkim języku (angielski, niemiecki czy nawet polski).

    pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2010-10-17 10:44:02
    Temat: Re: panasonic kx-tea308 a kx-t7665
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 17.10.2010 12:23, marek pisze:
    > 3. By podłączyć się do centralki potrzebuję hasło. Ponieważ poprzedni
    > właściciel nie podał mi go, to chciałbym je jakoś wyzerować. Jak?
    dodam, że starałem się je wyzerować przestawiając z NOR na CLR i potem
    przycisk reset. Niestety wciąż standardowe hasło "1234" nie działa.

    Komunikat to:
    "The system password is wrong. (00373503H)"

    pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2010-10-17 11:10:18
    Od: marek <m...@o...pl>

> [...]
    > przeczytałem że hybrydowość zestawu polega na tym że jedną parą idzie
    > sygnał analogowy a drugą cyfrowy - może trzeba je skrosować specjalnie?
    zostaje mi to pytanie - czy kx-tea308 bedzie działać z kx-t7665?

    > 3. By podłączyć się do centralki potrzebuję hasło. Ponieważ poprzedni
    > właściciel nie podał mi go, to chciałbym je jakoś wyzerować. Jak?
    po przytrzymaniu "reset" przez 5sec udało się je wyzerować.

    Marek

  • 4. Data: 2010-10-19 13:00:41
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > właściciel nie podał mi go, to chciałbym je jakoś wyzerować. Jak?
    po przytrzymaniu "reset" przez 5sec udało się je wyzerować.

    Świetny wątek. Sam ze sobą gadasz i jeszcze sobie pomogłeś! Rewelacja!
    :) Tak trzymać

  • 5. Data: 2010-10-19 15:23:41
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 19.10.2010 15:00, szparag pisze:
    > Świetny wątek. Sam ze sobą gadasz i jeszcze sobie pomogłeś! Rewelacja! :)
    > Tak trzymać
    pomyślałem że moje rozwiązanie może komuś kiedyś pomóc... :)

    niestety główny problem:
    > zostaje mi to pytanie - czy kx-tea308 bedzie działać z kx-t7665?
    wciąż nie rozwiązany..

    Instrukcja centralki nie wspomina o współpracy z tymi telefonami. Ciekawi
    mnie jednak fakt, że widziałem oferty w których te telefony miały z tą
    centralką współpracować...

    Godzę się powoli z możliwością, że moje telefony są uszkodzone i działać
    nie będą.

    Marek