  • 1. Data: 2011-01-19 19:01:24
    Temat: Co wsrod lustrzanek?
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Co wedlug Was warte jest uwagi wsrod lustrzanek, chodzi mi o samo body.
    Ktora kreci filmy w hd, ale ma np. stabilizacje obrazu, zeby sie to nie
    trzeslo i rejestruje wystarczajaco szybko zeby obrazek byl zblizony
    maksymalnie do kamery. Kwota to do 3000zl za body.
    A moze wogole mam przesadzone wymagania? :)

    st.

  • 2. Data: 2011-01-19 20:12:26
    Temat: Re: Co wsrod lustrzanek?
    Od: Tomek <b...@o...pl>

> [...]
    > maksymalnie do kamery. Kwota to do 3000zl za body.
    > A moze wogole mam przesadzone wymagania? :)

    Na pewno szukasz aparatu ?

  • 3. Data: 2011-01-19 20:45:54
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 19 Sty, 20:01, "stabillo" <c...@o...eu> wrote:
> [...]
    > maksymalnie do kamery. Kwota to do 3000zl za body.
    >  A moze wogole mam przesadzone wymagania? :)

    Pamiętaj, że TO może jeszcze robić zdjęcia :-)))))

  • 4. Data: 2011-01-19 23:34:40
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    stabillo wrote:
    > Ktora kreci filmy w hd, ale ma np. stabilizacje obrazu, zeby sie to nie
    > trzeslo i rejestruje wystarczajaco szybko zeby obrazek byl zblizony
    > maksymalnie do kamery.

    Pamietaj, ze czas nagrywania filmow przez lustrzanki jest ograniczony do
    kilku minut z powodu przegrzewania sie matrycy.
    http://asia.cnet.com/crave/2010/09/30/time-limits-fo
    r-video-recording-in-dslrs-due-to-overheating-sensor
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2011-01-19 23:49:06
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-01-20 00:34, astro pisze:
> [...]
    > http://asia.cnet.com/crave/2010/09/30/time-limits-fo
    r-video-recording-in-dslrs-due-to-overheating-sensor

    "However, if you turn off the sensor-shift IS, you can film up to 29
    minutes." Dlatego stabilizowane szkla pomagaja.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 6. Data: 2011-01-20 00:44:46
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Mateusz Papiernik wrote:
    > "However, if you turn off the sensor-shift IS, you can film up to 29
    > minutes." Dlatego stabilizowane szkla pomagaja.

    Pomaga, choc bezglosna to ona nie jest. Dzwiek IS moze wymusic zastosowanie
    zewnetrznego mikrofonu.
    Z reszta w rozdzielczosci 1080p Canon EOS 60D jest i tak limitowany do 12
    min, a nie posiada on "korpusowej" stabilizacji obrazu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2011-01-20 07:52:56
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    >...zeby obrazek byl zblizony maksymalnie do kamery.

    Jeśli ma być zbliżony do kamery amatorskiej, to raczej porządny kompakt.

    --
    Lol

  • 8. Data: 2011-01-20 11:03:35
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-01-20 01:44, astro pisze:
    > Pomaga, choc bezglosna to ona nie jest.

    Ano nie jest, slychac jak diabli bym wrecz powiedzial. Ale dzwiek z
    wbudowanego mikrofonu i tak mozna sobie miedzy bajki wlozyc, jak chce
    sie miec jakkolwiek dobre efekty.

    > Z reszta w rozdzielczosci 1080p Canon EOS 60D jest i tak limitowany do 12
    > min, a nie posiada on "korpusowej" stabilizacji obrazu.

    Poprawka, a dokladniej uscislenie - w kazdej rozdzielczosci Canon jak i
    inne aparaty sa limitowane do 4GB, bo taki jest limit wielkosci pliku w
    FAT32. Albo aparaty naucza sie grzecznie automatycznie dzielic nagrywane
    wideo na mniejsze pliki, albo to ograniczenie w najblizszym czasie nie
    zniknie. W 1080p faktycznie wychodzi kolo 12 minut.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 9. Data: 2011-01-20 11:26:20
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > wideo na mniejsze pliki, albo to ograniczenie w najblizszym czasie nie
    > zniknie. W 1080p faktycznie wychodzi kolo 12 minut.

    Powiedzmy sobie szczerze - dluzsze ujecia to rzadkosc. Ja w kazdym razie w
    zadnym filmie nie widzialem tak dlugiego ujecia - nawet u Jarmuscha ;). Choc
    wyobrazam sobie, ze dlugie klipy moga przydac sie na etapie zbierania
    materialów np. do dokumentu przyrodniczego.

    --
    Lol

  • 10. Data: 2011-01-20 11:32:31
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-01-20 12:03, Mateusz Papiernik pisze:

    > FAT32. Albo aparaty naucza sie grzecznie automatycznie dzielic nagrywane
    > wideo na mniejsze pliki, albo to ograniczenie w najblizszym czasie nie
    > zniknie. W 1080p faktycznie wychodzi kolo 12 minut.

    Może zamiast wymyślać po raz drugi koło (dzielenie plików), ktoś z
    producentów będzie pierwszym który wprowadzi obsługę formatu exfat i
    problem z wielkością plików zniknie.