  • 1. Data: 2011-01-19 18:43:15
    Temat: Transcend 8GB SDHC klasa10 SD HC testował ktoś z lustrzanką ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Cena 8 Gb ok 67 zł a na alledrogo ok 50 , taki sam odpowiednik Sandisk od
    150 zł.
    Czy ktoś testował tą kartę z Nikonem D90 ? firma chyba Amerykańska, jak z
    ich awaryjnością.

  • 2. Data: 2011-01-19 22:51:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Cena 8 Gb ok 67 zł a na alledrogo ok 50 , taki sam odpowiednik Sandisk
    > od 150 zł.
    > Czy ktoś testował tą kartę z Nikonem D90 ? firma chyba Amerykańska, jak
    > z ich awaryjnością.

    Bierz Toshibę białą Class10.
    Realny zapis to 19MB/s.
    ~70zł

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2011-01-19 23:11:20
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 19/01/2011 18:43, . wrote:
    > Cena 8 Gb ok 67 zł a na alledrogo ok 50 , taki sam odpowiednik Sandisk
    > od 150 zł.

    http://www.memorybits.co.uk/shop/sdcard/transcend-8g
    b-sdhc-class-10-memory-card-ts8gsdhc10/19162
    używam (ale nie z Nikonem) i jestem zadowolony

    B.

  • 4. Data: 2011-01-20 09:45:02
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 20 Sty, 00:11, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > http://www.memorybits.co.uk/shop/sdcard/transcend-8g
    b-sdhc-class-10-m...
    > używam (ale nie z Nikonem) i jestem zadowolony
    >
    > B.

    ...no ale pisza te juz tych kart nie maja;(
    StaM

  • 5. Data: 2011-01-21 21:40:18
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

> [...]
    > używam (ale nie z Nikonem) i jestem zadowolony
    >
    > B.

    ...no ale pisza te juz tych kart nie maja;(

    Za to w sklepach internetowych i na Allegro wysyp w mocno atrakcyjnych
    cenach. Wygląda na przyzwoitą jeśli chodzi o transfer, lecz średni czas
    dostępu przy zapisie ma na poziomie kilkuset ms.

    --
    Lol

  • 6. Data: 2011-01-24 22:26:51
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    . wrote:
    > Czy ktoś testował tą kartę z Nikonem D90 ?

    Transcend 32GB SDHC class 10 z aparatem Canon EOS 60D. Filmy FullHD (25
    kl./s) zapisuje bez problemu. Nie jest to chyba jednak wyczyn, skoro na 1GB
    SD Kingstona (stary model z "morskim" zdjeciem) zapisuje je do konca
    pojemnosci karty. Jedynie MicroSD 1GB Kingston nie dotrzymuje kroku,
    nagranie jest zatrzymywane po ok 5s.
    Zarowno zapis jak i odczyt przy pomocy chinskiego uniwersalnego czytnika za
    13zl (jeden, duzy plik): w granicach 12-19MB/s.

    > firma chyba Amerykańska

    Made in Taiwan. Czyli tak jak Kingston.

    > jak z ich awaryjnością.

    Trudno zopiniowac po kilku godzinach uzytkowania ;-) W kazdym razie od
    wrzesnia 2007 do stycznia 2011 uzywalem 4GB karty CF marki Goodram.
    www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/karty-pamieci-flash
    -cf/goodram-cf-4gb-cfc4096gr
    Wykonalem ok 10100 zdjec, ale sluzyla rowniez jako pendrive. Szybka to moze
    nie byla, ale nie sprawiala nigdy zadnych problemow.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2011-01-25 00:53:31
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

[...]

    16GB używam od wakacji 2010 z Pentax k-x - bez zastrzeżeń.
    8gb w tej chwili kupiłem do nawigacji (bo nie mieli 4gb) za 43zł