  • 1. Data: 2009-02-28 22:51:30
    Temat: Karta SIM prepaid - przedawnienie
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Witam!

    Co się dzieje, gdy przedawni się kartę prepaid - tzn długo nie kupuje
    doładowań? Chciałbym wskrzesić Nokię N-gage, by pograć od czasu do czasu w
    pociągu czy autobusie, ale mam teraz Nokię E66 i nie uśmiecha mi się ciągle
    przekładać kart. Chcę kupić najtańszy prepaid na rynku i zapomnieć o nim -
    byle tylko telefon się włączył (N-Gage wymaga karty sim do pracy).

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2009-02-28 22:58:53
    Temat: Re: Karta SIM prepaid - przedawnienie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 23:51:30 +0100, Wojciech \"Spook\" Sura napisał(a):

    > Co się dzieje, gdy przedawni się kartę prepaid - tzn długo nie kupuje
    > doładowań?

    Wyłączają. Mi niedawno nawet Sim Datę wyłączyli.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-28 23:00:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:gocf5l$75r$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Co się dzieje, gdy przedawni się kartę prepaid - tzn długo nie kupuje
    > doładowań? Chciałbym wskrzesić Nokię N-gage, by pograć od czasu do czasu w
    > pociągu czy autobusie,

    Jestes pewien, ze Twoj telefon do dzialania wymaga *aktywnej* karty SIM?????
    Jakos nei wydaje mi sie to prawdopodobne...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-28 23:50:05
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 22:58:53 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Wyłączają. Mi niedawno nawet Sim Datę wyłączyli.

    W jaki czas po ostatnim doładowaniu?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-03-01 00:09:17
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    SDD wrote:
    > Jestes pewien, ze Twoj telefon do dzialania wymaga *aktywnej* karty
    > SIM????? Jakos nei wydaje mi sie to prawdopodobne...

    Co rozumiesz przez aktywną kartę sim? Mam zerowe doświadczenie z kartami
    prepaidowymi i generalnie nie wiem, co dzieje się, gdy operator zablokuje
    konto.

    > Pozdrawiam
    > SDD

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 6. Data: 2009-03-01 00:14:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:gocjnf$orj$1@inews.gazeta.pl...

    > Co rozumiesz przez aktywną kartę sim? Mam zerowe doświadczenie z kartami
    > prepaidowymi i generalnie nie wiem, co dzieje się, gdy operator zablokuje
    > konto.

    To samo, co z abonamentowymi, gdy rozwiazaniu ulegnie umowa :)
    Czyli telefon nie zaloguje Ci sie do sieci.
    Normalnie sie wlaczy, pokaze sie sila sygnalu itp. i wyswietli komunikat
    "karta SIM odrzucona" np.
    Ale normalnie mozesz przegladac ksiazke telefoniczna itp. Telefon dziala -
    podobnie jak wtedy, gdy np. nie ma zasiegu.
    Gdybys z taka karta wszedl np. do ekranowanewgo pomieszczenia (lub. np
    glebokiej piwnicy gdzi enei ma zasiegu) to dla telefonu wogole byloby nie do
    odroznienia, czy ma w sobie karte aktywna czy nieaktywna, bo nie moglby
    zlapac zasiegu - a dopiero siec powiedzialaby mu, ze karta jest odrzucona :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-03-01 06:50:42
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

> [...]
    > Ale normalnie mozesz przegladac ksiazke telefoniczna itp. Telefon dziala -
    > podobnie jak wtedy, gdy np. nie ma zasiegu.

    W dwóch słowach, opisany przeze mnie scenariusz ma szansę powodzenia? :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 8. Data: 2009-03-01 06:55:32
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Wojciech "Spook" Sura ni au koto ha itsumo tanosii

    > W dwóch słowach, opisany przeze mnie scenariusz ma szansę powodzenia?
    > :)

    Jak najbardziej.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 9. Data: 2009-03-01 08:04:19
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Użytkownik "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Wojciech "Spook" Sura ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jak najbardziej.

    Super :D

    Dziękuję za informacje.

  • 10. Data: 2009-03-01 08:14:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 00:50:05 +0100, Chris napisał(a):

    > W jaki czas po ostatnim doładowaniu?

    A ze 2 lata, może więcej.