  • 1. Data: 2009-03-01 07:54:43
    Temat: OSZUSTWO RePlay - przy przedłuzeniu umowy.
    Od: Krzysiek <p...@t...pl>

    Jak Play oszukuje :
    W rozmowie telefonicznej konsultant zaproponowal mi przedluzenie obecnej
    umowy w taryfi Play abonament 50 limitowana (140min do wszystkich sieci
    + 1000/mies do Play) na Play abonament 70 limitowana w ktorej mialo byc
    200 min do wszystkich + 1000 min do Play I NA STACJONARNE !!! co miesiac
    przez 24 mies.

    Dzis w ramach testu po zmianie taryfy zadzwonilem na numer stacjonarny i
    polaczenie jest taryfikowane z Pakietu Zlotowek czyli z tych 200min po
    49gr/min !!!
    Infolinia twierdzi ze to nie mozliwe zeby koles zaoferowal 1000min na
    stacjonarne i ze sie pomylil !!! Ciekawe ze oferte potwierdzil rownież
    sprzedawca w salonie gdzie podpisywalem umowe i odbieralem nowy telefon !!!

    Napiszcie czy jest mozliwosc rozwiazania aneksu w ciagu 10 dni czy
    innego czasu ?
    W jaki sposob mozna skutecznie reklamowac i rozwiazac aneks / umowe
    podpisany 27.02.2008

  • 2. Data: 2009-03-01 08:01:54
    Temat: Re: OSZUSTWO RePlay - przy przedłuzeniu umowy.
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <p...@t...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > czasu ?
    > W jaki sposob mozna skutecznie reklamowac i rozwiazac aneks / umowe

    Z tego co pamiętam to masz 10 dni na odstąpienie jeśli jest zawierany na
    odległość - czyli min. przez tel.
    Jeśli podpisywałeś w salonie, to już raczej tylko dobra wola - ale to po
    pewnie po reklamacjach itd.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 3. Data: 2009-03-01 08:13:11
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Na infolini mozna rozwiazac w ciagu 10 dni bo podpisujesz anex poza sklepem
    operatora.
    W sklepie "widzialy galy co braly" i nie mozna rozwiazac.

    Ps. W sklepie podpisales sie pod anexem tak?? A wiesz ze skladajac podpis
    zaakceptowales war promocyjne??

    Niestety... sam jestes sobie winien, ze nie przeczytales z lenistwa.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-03-01 08:25:29
    Od: Krzysiek <p...@t...pl>

    Baluu pisze:
> [...]
    > podpis zaakceptowales war promocyjne??
    >
    > Niestety... sam jestes sobie winien, ze nie przeczytales z lenistwa.

    na umowach Play nie ma warunkow nie ma nic o promocyjnych minutach o
    pakiecie złotówek jest tylko taryfa Play Abonament 70 limitowana

  • 5. Data: 2009-03-01 08:59:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 08:54:43 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Napiszcie czy jest mozliwosc rozwiazania aneksu w ciagu 10 dni czy
    > innego czasu ?
    > W jaki sposob mozna skutecznie reklamowac i rozwiazac aneks / umowe
    > podpisany 27.02.2008

    Jeśli umowę zawarłeś poza lokalem przedsiębiorstwa (przyszedł do Ciebie
    komiwojażer od operatora) lub na odległość (przysłana kurierem) to masz
    10 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    W takim przypadku przed upływem tych 10 dni musisz wysłać LISTEM
    POLECONYM, najlepiej za potwierdzeniem odbioru, stosowne oświadczenie.
    Nie musisz wskazywać żadnych przyczyn, ale jeśli będzie Ci lepiej jeśli
    im wyjaśnisz dlaczego tak robisz -- to nie ma przeszkód.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-03-01 10:49:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Mar 2009 08:59:35 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    >Jeśli umowę zawarłeś poza lokalem przedsiębiorstwa (przyszedł do Ciebie
    >komiwojażer od operatora) lub na odległość (przysłana kurierem) to masz
    >10 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    A nawet dluzej, jesli o tym prawie nie zostal pisemnie poinformowany.

    Tylko .. jest pare wyjatkow ktorych ustawa nie obejmuje, i na oko ta
    umowa pod nia podlega.

    J.

  • 7. Data: 2009-03-01 14:24:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 11:49:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tylko .. jest pare wyjatkow ktorych ustawa nie obejmuje, i na oko ta
    > umowa pod nia podlega.

    Pod wyjątki, czy pod ustawę? Art. 5 ustawy o ochronie niektórych praw
    konsumentów nie obejmowałby umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych. Art. 16 też by się nie nadawał.

  • 8. Data: 2009-03-02 06:37:08
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Krzysiek <p...@t...pl> wrote:

    > Napiszcie czy jest mozliwosc rozwiazania aneksu w ciagu 10 dni czy
    > innego czasu ?
    > W jaki sposob mozna skutecznie reklamowac i rozwiazac aneks / umowe
    > podpisany 27.02.2008

    Reklamuj i powołuj się na tę rozmowę. We wszystkich call centre rozmowy
    są nagrywane i przechowywane min kilka miesięcy. Powinni odsłuchać
    i odpowiedzieć na reklamację.

    --
    gs

  • 9. Data: 2009-03-02 07:50:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > Nie musisz wskazywać żadnych przyczyn, ale jeśli będzie Ci lepiej jeśli
    > im wyjaśnisz dlaczego tak robisz -- to nie ma przeszkód.

    Przedłużenie umowy to nie jest "zawarcie umowy" w rozumieniu ustawy.
    Niestety.
    Nie można jej rozwiązać powołując się na ten przepis.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-03-02 08:33:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Mar 2009 08:50:42 +0100, Pete napisał(a):

    > Przedłużenie umowy to nie jest "zawarcie umowy" w rozumieniu ustawy.
    > Niestety.
    > Nie można jej rozwiązać powołując się na ten przepis.

    Proszę, wskaż normę, która wyłącza zastosowanie ustawy w takim przypadku.