  • 1. Data: 2009-02-28 21:13:32
    Temat: heyah - transmisja danych
    Od: GiZmo <...@...c>

    Od jakiegoś czasu (tydzień, dwa) nie schodzą mi z konta środki za
    transmisję danych. Chodzi tu zarówno o długie sesje
    kilkudziesięcio-megabajtowe (na kompie), jak i krótsze na telefonie. Za
    inne usługi pieniądze są kasowane normalnie. To jakaś promocja, związana
    z podwójnym doładowaniem, heyahklubem etc? Czy coś im się kaszani w
    systemie (równa taryfa)? Pytam bo numer mam zarejestrowany i nie chcę
    aby się później upomnieli o ew. debet który nieświadomie zrobię (nie
    jestem w stanie kontrolować obecnie wydatków). Może ktoś to sprawdzić u
    siebie?

    pzdr.

  • 2. Data: 2009-03-01 18:33:59
    Temat: Re: heyah - transmisja danych
    Od: "dexxa" <s...@o...pl>

    Ja bym obstawiał, że ci tą kasę ściągną z konta. Nie raz tak miałem w Tak
    taku .. już się cieszyłem , że im sie coś zawiesiło a potem duuuuży debet
    (po kilku dniach). Chociaż dwa razy im się zdarzyła "awaria" i rzeczywiście
    było za darmo ale nie licz na to zbytnio zwłaszcza jeżeli zależy ci na
    numerze.