  • 1. Data: 2015-02-12 22:39:35
    Temat: Cos ciekawego w czasach marazmu
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    Chiczycy robia juz kopie licznikow koso za 1/4 ceny, ale jakby cos
    takiego trafilo na szerszy rynek byloby z tego calkiem fajny gadzet.
    http://www.speedoino.de/
    W sktorcie, uniwersalny licznik do moto. Wbudowny gps, ostrzeganie o
    puntkach poi, komunikacja z can motocykla i masa innych pierdolek.

    Koszt wychodzil ok 400e, przy czym z tego co wyczytalem byl to projekt
    hobbistyczny i autor z braku czasu zawiesil rozwoj.

    Tmek

  • 2. Data: 2015-02-13 21:16:54
    Temat: Re: Cos ciekawego w czasach marazmu
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2015-02-12 22:39, Tmek pisze:
> [...]
    >
    > Koszt wychodzil ok 400e, przy czym z tego co wyczytalem byl to projekt
    > hobbistyczny i autor z braku czasu zawiesil rozwoj.

    400 x 4,18 = 1672 zł! Za tyle, to ja wolę tableta podłączyć z
    rozdzielczością 2560 x 1600 np: SAMSUNG Galaxy Note 10.1 2014 Edition
    16GB Wi-Fi za 1300 zł a za te 372 zł dokupić np. automapę z noktowizorem
    na wietnamskie drogi.
    ..i kokpit sobie ustawić jak w star treku albo starej lokomotywie z
    płomienicami tudzież bez...

    A w wolnych chwilach oglądać Pierwyj kanał w trzy DE.

  • 3. Data: 2015-02-14 01:46:25
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-02-13 o 21:16, WIADRO pisze:
> [...]
    > płomienicami tudzież bez...
    >
    > A w wolnych chwilach oglądać Pierwyj kanał w trzy DE.

    Oczywista!
    Jak z membranami w gazniku. Kilka stowek za gumke, a kondony po 3zl.
    Skandal :)

    Tmek

  • 4. Data: 2015-02-15 13:47:48
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Oczywista!
    > Jak z membranami w gazniku. Kilka stowek za gumke, a kondony po 3zl.
    > Skandal :)

    tyle że te gumki trzeba zmieniać każdorazowo 365 razy w roku... no
    dobra, niech będzie po piernikowsku 100 razy i to w roku przestępnym, co
    daje ~300 zł/rok, a jak popełnisz błąd to cię będzie kosztować około 180
    000 zł przez kolejne 20 lat... Więc rzeczą oczywistą jest, że gumki
    gaźnikowe prawie za darmo dają, a i konsekwencje żadne.

  • 5. Data: 2015-02-15 17:40:08
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-02-15 o 13:47, WIADRO pisze:

> [...]
    > 000 zł przez kolejne 20 lat... Więc rzeczą oczywistą jest, że gumki
    > gaźnikowe prawie za darmo dają, a i konsekwencje żadne.

    Cholera, to sa te koszty ukryte.

    Tmek