  • 1. Data: 2015-02-10 10:53:03
    Temat: obroty
    Od: sebo30 <andzia21121986@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam kupilem honde cr125 z 2001i mam taki problem gdy dam pelny gaz to
    dopiero po kilku sekundach wchodzi na pelne obroty co to moze byc?

  • 2. Data: 2015-02-10 11:03:27
    Temat: Re: obroty
    Od: masti <g...@t...hell>

    sebo30 wrote:

    > Witam kupilem honde cr125 z 2001i mam taki problem gdy dam pelny gaz to
    > dopiero po kilku sekundach wchodzi na pelne obroty co to moze byc?

    fizyka

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-02-13 11:22:33
    Od: Jaśko <Q...@g...com.nospam.example.net>

    On Tue, 10 Feb 2015, sebo30 wrote:

    > Witam kupilem honde cr125 z 2001i mam taki problem gdy dam pelny gaz to
    > dopiero po kilku sekundach wchodzi na pelne obroty co to moze byc?

    Tak się czasem dzieje, śrubka od regulacji opóźnienia obrotów się wykręca
    od wibracji (typowe w jednocylindrowych silnikach). Musisz z powrotem
    skręcić z kilku sekund do ułamka.

    --
    Pozdrawiam,
    Jaśko z Krakowa

  • 4. Data: 2015-02-13 23:16:33
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Jaśko <Q...@g...com.nospam.example.net> wrote:

    >Tak się czasem dzieje, śrubka od regulacji opóźnienia obrotów się wykręca
    >od wibracji (typowe w jednocylindrowych silnikach).

    Hyba w Chondach? ;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2015-02-24 19:33:17
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-13 o 23:16, Jacot pisze:
    8<...

    > Hyba w Chondach? ;)
    ...>8

    Ej, Jacek!
    Nie zastanowilo Cie co to za srubka "do regulacji opoznienia obrotow"??
    Chyba cos przespalem bo przed komputerami byly w gaznikach dwie srubki a
    po komputerach nie ma juz w ogole gaznikow...
    We wszystkim czym jezdzilem do tej pory (niestety nie za dlugo, tylko
    jakies 55 lat) powody byly proste. Zaplon albo sklad mieszanki (to ta
    druga srubka) :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe