  • 1. Data: 2015-02-09 13:44:12
    Temat: Czytnik [OT]
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Ponieważ dopadło mnie win8, mam pewien problem z czytnikiem :)
    Czego by tu użyć ? - bo nie mam zdrowia eksperymentować.
    Może by ktoś doradził?

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2015-02-09 16:32:44
    Temat: Re: Czytnik [OT]
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Mon, 9 Feb 2015 13:44:12 +0100, "Hinek" <h...@f...pl> wrote:
    > Poniewa dopado mnie win8, mam pewien problem z czytnikiem :)
    > Czego by tu uy ? - bo nie mam zdrowia eksperymentowa.
    > Moe by kto doradzi?

    A w tym czym nie ma atluka ekspresa czy czegos takkego?

  • 3. Data: 2015-02-09 16:47:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    MrG wrote:

    > A w tym czym nie ma atluka ekspresa czy czegos takkego?

    jak ma tak kodować jak ty to lepiej , że nie ma

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2015-02-09 17:27:32
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "MrG" napisał

    > A w tym czym nie ma atluka ekspresa czy czegos takkego?

    Nie ma. Kafelkowa poczta usenetu nie obsługuje.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2015-02-09 18:35:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 09.02.2015 o 17:27, Hinek pisze:
    > Użytkownik "MrG" napisał

    > Nie ma. Kafelkowa poczta usenetu nie obsługuje.

    thunderbird od zawsze daje rade

    --
    Arni

  • 6. Data: 2015-02-10 10:45:22
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nie ma. Kafelkowa poczta usenetu nie obsługuje.

    Mam wrażenie, że można ściągnąć normalną, niekafelkową rozwojówkę Outlook
    Expressa ze stron Microsoftu - Poczta Windows Live. No i właśnie z niej
    odpowiadam.

    Jeden mały trick (może to tylko u mnie tak działa...): normalnie jak
    założyłem konto i poustawiałem serwery, nie widziałem nic na liście grup
    dyskusyjnych. Dopiero po kliknięciu w Opcje->Grupy dyskusyjne magicznie coś
    mieli i je doczytuje. Przypuszczam, że to błąd mojej wersji.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 7. Data: 2015-02-10 12:46:46
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Mon, 9 Feb 2015 15:47:07 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > jak ma tak kodowa jak ty to lepiej , e nie ma

    A jakie kpdowanie wypluwa z siebie moj czytnik?

  • 8. Data: 2015-02-10 12:57:23
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 9. Data: 2015-02-10 13:36:23
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Tue, 10 Feb 2015 11:57:23 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    A to łobuz ten groundhog. To androidowy czytnik...

    Poprawilo sie? Czy przestawiac na unikod?

  • 10. Data: 2015-02-10 14:01:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    MrG wrote:

    > On Tue, 10 Feb 2015 11:57:23 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    >
    > A to łobuz ten groundhog. To androidowy czytnik...
    >
    > Poprawilo sie? Czy przestawiac na unikod?

    kodowanie wygląda OK
    ale napisz coś z pliterkami to zobaczymy