  • 1. Data: 2015-02-12 21:22:42
    Temat: Problem????
    Od: nikoś <nikodem762@_NOSPAM_onet.pl>

    Mam skuter i gdy jade po jakis kamyczkach lub po dziurach to mi z przodu w
    kierownicy wszystko stuka co to moze byc?? mi sie zdaje amortyzatory ale
    jak to naprawic ????

  • 2. Data: 2015-02-12 22:34:43
    Temat: Re: Problem????
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-02-12 o 21:22, nikodem762@_NOSPAM_onet.pl pisze:
    > Mam skuter i gdy jade po jakis kamyczkach lub po dziurach to mi z przodu
    > w kierownicy wszystko stuka co to moze byc?? mi sie zdaje amortyzatory
    > ale jak to naprawic ????

    Rownie dobrze i lozysko.

    Naprawic to mozesz idac do kogos kto potrafi to zrobic.
    Komputerem tego nie zrobisz.

    Tmek

  • 3. Data: 2015-03-16 09:26:11
    Od: j...@g...com

    poczytaj jak sprawdzić luz na główce ramy i skasuj go. Poczytaj jak sprawdzić luz na
    wahaczu bądź amortyzatorze i napraw. Poczytaj jak sprawdzić luz na przedniej osi i
    wyreguluj.
    Ot i wszystko.
    Jackare