  • 91. Data: 2009-06-04 19:42:11
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    maverik pisze:

    > ok, jeszcze chwila, ale to się rozwinie na mln postów,
    > amerykanie są symbolem otwartości w tematach aerografii, tam ludzi się nie
    > boją co ktoś pomyśli bo mają to w dupie, polska jest tego zaprzeczeniem, tu
    > ludzie boją się zmienić oryginalny napis

    Dokladnie. Zgadzam sie w 100 %/ Sam jestes tego rewelacyjnym przykladem.
    Ktos skrytykowal Twoja prace zaraz sie burzysz i chcesz sie wypisywac :P
    Jakbys nie byl polaczkiem a amerykaninem mialbys to w dupie. Zreszta tak
    samo jak kazdy zdrowo rozsadkowo myslacy Polak.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 92. Data: 2009-06-04 19:45:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    t...@g...com pisze:
    > http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C04%5C16%5Cbikepic
    s-565721-full.jpg

    > A teraz drogie dzieci powiedzcie cos milego o moim malowaniu zeby nie
    > bylo ze grupa taka zla
    > ;)

    nieno, fajna dupa. takie lubie.

    --
    - gildor
    9'99

  • 93. Data: 2009-06-04 19:46:43
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    maverik pisze:

    > popatrz sobie drogi kolego na malowania w USA, tam to dopiero masakra, a
    > ludzie jacy pojebani, napierniczają na sportkach tylko takie kolory,
    > podwodne światy i inne komiksy,
    > p.s. pomysł malowania był mój w połączeniu z kolorem klienta
    > p.s.s. w zasadzie to już nie mam siły do tej grupy, żegnam zgromadzonych :)

    Daleko nie muszę szukać,mam na swoim twórczość ludową rodem z DDR,na
    szczęście już się trochę przyzwyczaiłem,no i szkoda kasy na przemalowanie.
    Wielce byłem zaskoczony jak sie jakiś gostek podniecał tymi malowidłami:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 94. Data: 2009-06-04 19:48:40
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message news:h093lt$30h$3@news.wp.pl...

    > Ja widze czerwien i jakies maziaje na czarnym tle. Co to jest dokladnie i
    > co autor mial na mysli - nie widac. Znaczy sie znowu okazuje ze fotografia
    > to sztuka i trzeba umiec zeby bylo widac :)

    Nie widać , nie widać . to se monitor lepszy kup ;)
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 95. Data: 2009-06-04 19:50:24
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Uff. Czyli jednak nie zajebia a i moze inwazji zapobiegne osobiscie.

    > Mow co chcesz a dorobie. Mam cienki zloty flamaster olejny.

    Kurcze, moze jakis taki wzorek, nie no, zaskoczyles mnie. Moze takie
    industrialne, postnuklearne miotacze plasmowe kolo siodla, i ta plasma
    by przechodzila w plomienie, a te plomienie w czaszki, takie upiorne
    psychotrupki w ogniu piekielnym, ale w klimacie verne'a, i wszystko
    lineartem. Tak, to by mi sie podobalo.
    K.14.

  • 96. Data: 2009-06-04 20:09:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

> [...]
    > by przechodzila w plomienie, a te plomienie w czaszki, takie upiorne
    > psychotrupki w ogniu piekielnym, ale w klimacie verne'a, i wszystko

    Przemysl, naszkicuj, sie zobaczy. Poki co musza wystarczyc cyferki i
    gwiazdki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 97. Data: 2009-06-04 20:17:17
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Przemysl, naszkicuj, sie zobaczy.

    Szkicowac to ja nie umiem, za to dobrze wybrzydzam.

    > Poki co musza wystarczyc cyferki i
    > gwiazdki.

    A to jednak nie bedzie taki goly? To fajno, kiere sie zasloni i bedzie
    niezla drynda.
    K.14.

  • 98. Data: 2009-06-04 20:22:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > A to jednak nie bedzie taki goly? To fajno, kiere sie zasloni i bedzie
    > niezla drynda.

    A to nie widziales cyferek i gwiazdki ? Wiem, to chyba wina fotografa
    pizdy :)

    BTW. Czarne gole sa fajne ;)

  • 99. Data: 2009-06-04 20:30:56
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > A to nie widziales cyferek i gwiazdki ? Wiem, to chyba wina fotografa
    > pizdy :)

    No nie widzialem, widac miales jakiegos fotografa co wczesniej dla
    maverika robil, albo komorke z promocji.

    > BTW. Czarne gole sa fajne ;)

    Czasem tak. Ale twoj ma taki zbiornik, ze az sie prosi cos na niego,
    przynajmniej jak dla mnie. No i ja ogolnie lubie taki troche odpust,
    wiesz. Takie duperelki do ogladania.
    K.14.

  • 100. Data: 2009-06-04 20:34:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > No nie widzialem, widac miales jakiegos fotografa co wczesniej dla
    > maverika robil, albo komorke z promocji.

    Komorke z promocji i kaca

    > Czasem tak. Ale twoj ma taki zbiornik, ze az sie prosi cos na niego,
    > przynajmniej jak dla mnie. No i ja ogolnie lubie taki troche odpust,
    > wiesz. Takie duperelki do ogladania.

    A wiesz ze bylo cos na niego ? Specjalnie od Germanca bralem naklepki
    ale lakiernik spierdzielil przy nakladaniu to wolalem bez. Jedna mi
    zostala to akurat na samochod bedzie.

    Ale skonczmy juz ta dyskusje bo po pierwsze primo nikt i tak nie wie o
    czym gadamy a po drugie primo znowu bedzie ze spisek, beton i grupa
    trzymajaca wladze sie panoszy.