  • 151. Data: 2009-06-07 14:04:55
    Temat: Re: Co? dla oka cz. 3a.
    Od: n...@s...com

    On Sat, 06 Jun 2009 13:45:42 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Nie stac mnie na lakiernika od lasek

    a w louisie niema promocji na jakas kalkomanie ?

    >Przeciez pisalem ze zamkneli jedyna Cepelie w okolicy i skonczylo sie
    >zrodelko na frendzle.

    w polo mieli, widzialem w katalogu!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 152. Data: 2009-06-07 14:39:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > a w louisie niema promocji na jakas kalkomanie ?

    Kalkomanie to se naklej na lodowke. O ile masz lodowke

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 153. Data: 2009-06-14 13:47:51
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    No to masz: http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

  • 154. Data: 2009-06-14 18:13:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:h12v27$jgd$1@news.wp.pl...

    > No to masz: http://www.bikepics.com/pictures/1697165/

    Fantastyczne jest to przednie koło, naprawdę zajebiście wyglądają te
    szprychy i wysoka opona.
    A kierownica, no wiadomo, że super - też od czasów motorynki takie lubię. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 155. Data: 2009-06-15 07:35:41
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 14 Jun 2009 19:13:56 +0100) ktos podajacy sie za Jasio
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Fantastyczne jest to przednie koło, naprawdę zajebiście wyglądają te
    > szprychy i wysoka opona.
    > A kierownica, no wiadomo, że super - też od czasów motorynki takie lubię. (:

    Moze pytanie bedzie naiwne, ale co mi tam. Czy z taka kierownica da sie
    sensownie kierowac motocyklem i czy jest to w ogole wygodne?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 156. Data: 2009-06-15 07:55:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > Moze pytanie bedzie naiwne, ale co mi tam. Czy z taka kierownica da sie
    > sensownie kierowac motocyklem

    Tak

    > i czy jest to w ogole wygodne?

    A to zalezy co kto lubi :)