  • 11. Data: 2010-03-20 09:50:59
    Temat: Re: Coś dla przeciwników LPG
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ho1u4d$9b6
    > Raczej dezinformacji. Tytul postu nijak sie ma do rzeczywistosci i tresci
    > i stanowi swiadoma manipulacje.

    Smiem watpic, ze byl swiadom tej manipulacji...
    To dla Niego zbyt trudne!

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-03-20 10:53:59
    Od: Krzysiek <R...@c...barg.cy.invalid>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 09:50:59 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    >>

    > Smiem watpic, ze byl swiadom tej manipulacji... To dla Niego zbyt
    > trudne!

    Kilka lat temu wiozłem samochodem do nabicia 2 butle nurkowe.
    W środku było sprężone powietrze, ale dość stare, więc chciałem je
    spuścić i zawieźć do sprężarkowni celem nabicia swieżego.
    Wrzuciłem butle do bagażnika, odkręciłem lekko zawory, by powietrze
    powoli schodziło i pojechałem z założeniem, że jak dojade na miejsce to
    akurat butle będą już puste.
    Po drodze zauwazyłem znajomego na przystanku i niewiele myśląc zajechałem
    w zatoczkę, żeby go podwieźć.
    Kolega wsiadł.. gadamy... w pewnym momencie widzę konsternację na jego
    twarzy... i wywiązał się nastepujacy dialog:

    - Ej... a co ci tam tak syczy z tyłu?
    - Mam butle w bagażniku i trochę mi się gaz ulatnia.

    Gosciu zbladł, wydał z siebie jakiś nieartykułowany odgłos, otworzył
    drzwi w czasie jazdy i próbował wysiąść - ledwo zdażyłem się zatrzymać.
    Prawie się popłakałem ze śmiechu :)

    Jak widać niektórzy mają niezłą fobię przed LPG...
    A poza tym wiadomo: butla z gazem w samochodzie - paaanie, to musi być
    LPG... i ani chybi zaraz wybuchnie.

    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-03-20 10:59:53
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Smiem watpic, ze byl swiadom tej manipulacji...
    > To dla Niego zbyt trudne!

    Wybuchł gaz to i po co dociekać jaki?
    Kilka lat temu w jakimś aucie eksplodowała butla z gazem propan-butan, jakby
    nie patrzeć LPG :), większość pomstowała na instalacje, że gaz w aucie to
    zło i dzieło szatana, tym że wybuchła butla turystyczna walająca się po
    podłodze za siedzeniem kierowcy mało kto się przejął...
    Tak to działa niestety.

    Pozdr

  • 14. Data: 2010-03-20 11:14:10
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 19 Mar, 23:12, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > Witam!
    >
    > Coś dla przeciwników LPG w samochodach:
    >
    > "W Gostyniu w Wielkopolsce w osobowym Citroenie wybuchła butla z gazem.
    > Eksplozja doszczętnie zniszczyła samochód, jego fragmenty zostały
    > rozrzucone w promieniu kilkunastu metrów od miejsca, w którym stał."
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,76805
    07,Wielkopolska__...

    Bardzo, bardzo dobrze, wiecej takich i tylko patrzyc, jaki to efekt
    wywrze na ceny na stacjach ;)

    pozdr
    AA

  • 15. Data: 2010-03-20 12:10:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 09:53:59 +0000 (UTC), Krzysiek wrote:
> [...]
    >Prawie się popłakałem ze śmiechu :)
    >Jak widać niektórzy mają niezłą fobię przed LPG...

    Ja tez mam fobie ... kiedys na kambingu zmeczony bylem i tak
    pomyslalem ze moze by napompowac materac z butli lpg .. ale sie balem
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-03-20 12:35:06
    Temat: Re: Co? dla przeciwników LPG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 11:42:13 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski wrote:

    >W sumie dobrze, mógłbyś się w nocy nawdychać, bo materac niekoniecznie musi
    >być dla czegoś poza powietrzem szczelny.

    P i B sa chyba bardzo malo szkodliwe, nawdychanie przez mala
    nieszczelnosc byloby chyba niegrozne.

    J.

  • 17. Data: 2010-03-20 12:40:58
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:
> [...]
    > gazem. Eksplozja doszczętnie zniszczyła samochód, jego fragmenty
    > zostały rozrzucone w promieniu kilkunastu metrów od miejsca, w którym

    07,Wielkopolska__W_aucie_wybuchla_butla_z_gazem.html

    U mnie (Torun) bylo ciekawiej - przez jednego zloma napedzanego lpg
    totalnie zakorkowane miasto
    http://www.nowosci.com.pl/look/nowosci/article.tpl?I
    dLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1369&NrSection=
    1&NrArticle=165859&IdTag=38

  • 18. Data: 2010-03-20 12:42:13
    Temat: Re: Coœ dla przeciwników LPG
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]

    W sumie dobrze, mógłbyś się w nocy nawdychać, bo materac niekoniecznie musi
    być dla czegoś poza powietrzem szczelny.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 19. Data: 2010-03-20 13:40:25
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > totalnie zakorkowane miasto
    > http://www.nowosci.com.pl/look/nowosci/article.tpl?I
    dLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1369&NrSection=

    Też nie piszą czy to miało jakiś związek z gazem. Akurat samozapłon aut na
    ulicach nie jest aż tak rzadkim zdarzeniem, niezależnie od rodzaju
    zasilania...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 20. Data: 2010-03-20 14:10:13
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > P i B sa chyba bardzo malo szkodliwe, nawdychanie przez mala
    > nieszczelnosc byloby chyba niegrozne.

    Same gazy nie sa szkodliwe ale nawaniacz w wiekszych ilosciach moze
    spowodowac nudnosci i pieczenie oczu.

    --
    Picasso