  • 21. Data: 2010-03-20 14:11:04
    Temat: Re: Co? dla przeciwników LPG
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > P i B sa chyba bardzo malo szkodliwe, nawdychanie przez mala
    > nieszczelnosc byloby chyba niegrozne.

    Chyba jedynym zagrożeniem byłoby wypieranie powietrza (czyt. tlenu) w
    górę. Ale do tego namiot musiałby być dość szczelny.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 22. Data: 2010-03-20 14:14:34
    Temat: Re: Coś dla przeciwników LPG
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-20, Adam Adamaszek <c...@g...com> wrote:

> [...]
    07,Wielkopolska__...

    > Bardzo, bardzo dobrze, wiecej takich i tylko patrzyc, jaki to efekt
    > wywrze na ceny na stacjach ;)

    A jak się ludzie rzucą na tani gaz to może ON trochę stanieje :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: ze mnie jest taki przeciwnik gazu, że mi przeszkadza brak miejsca
    zajętego przez butlę i o wiele częstsze tankowania. Tylko i wyłącznie.

  • 23. Data: 2010-03-20 14:15:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-20, Przemek <p...@d...pl> wrote:

    > U mnie (Torun) bylo ciekawiej - przez jednego zloma napedzanego lpg
    > totalnie zakorkowane miasto
    > http://www.nowosci.com.pl/look/nowosci/article.tpl?I
    dLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1369&NrSection=
    1&NrArticle=165859&IdTag=38

    A wiadomo od czego się zapalił? Bo po rozszczelnieniu się przewodów
    paliwowych to chyba prędzej instalacja benzynowa się zapali niż
    gazowa...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2010-03-20 14:44:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 14:11:04 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Chyba jedynym zagrożeniem byłoby wypieranie powietrza (czyt. tlenu) w
    >górę. Ale do tego namiot musiałby być dość szczelny.

    A i tak nie wiem czy byloby zagrozenie - zalozmy ze korek by wylecial,
    ja 10cm w dol, a przy podlodze kilku cm warstwa ... niby spie na
    brzuchu, ale dyfuzja miesza.

    Gorzej jak w poblizu cos by sie palilo ..

    J.

  • 25. Data: 2010-03-20 17:52:48
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:ho2fk6$fcj$1@inews.gazeta.pl...
    dLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1369&NrSection=
    1&NrArticle=165859&IdTag=38

    > Też nie piszą czy to miało jakiś związek z gazem. Akurat samozapłon aut na
    > ulicach nie jest aż tak rzadkim zdarzeniem, niezależnie od rodzaju
    > zasilania...

    Ekhm, ze sie wtrace. Samozaplon moze byc cieczy palnej :) Wegiel w pryzmie
    ulegnie samozapaleniu. Ale w samochodzie moze tylko dojsc do pozaru, nic nie
    dzieje sie samo z siebie.

    Wsrod aut, jakie gasilem - przewazaja francuskie - ale nie jest to regula.
    Wiek nie ma tu tez decydujacego znaczenia.

    Przyczyny ? Nie ja prowadze dochodzenia, ale najczesciej pozary samochodow
    spowodowane sa zle wykonana instalacja elektryczna.

    p, zul

  • 26. Data: 2010-03-20 19:02:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A i tak nie wiem czy byloby zagrozenie - zalozmy ze korek by wylecial,
    > ja 10cm w dol, a przy podlodze kilku cm warstwa ... niby spie na
    > brzuchu, ale dyfuzja miesza.

    Nie wiem czy wystarczająco miesza, człowiek jest dosyć mało odporny na
    braki tlenu w powietrzu.

    > Gorzej jak w poblizu cos by sie palilo ..

    Przynajmniej byś nie zmarzł :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski