  • 1. Data: 2023-05-24 10:04:53
    Temat: Coś drgnęło w półprzewodnikach...
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Mouser i DigiKey już mają na stanie FPGA serii Spartan-6. Nie ma tego zbyt
    wiele, ceny jakoś 80% wyższe niż wcześniej, terminy kolejnych dostaw to
    jakieś 2 m-ce. Chyba idzie ku dobremu...

  • 2. Data: 2023-05-24 12:37:21
    Temat: Re: Coś drgnęło w półprzewodnikach...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-05-24 o 10:04, Stachu Chebel pisze:
    > Mouser i DigiKey już mają na stanie FPGA serii Spartan-6. Nie ma tego zbyt
    > wiele, ceny jakoś 80% wyższe niż wcześniej, terminy kolejnych dostaw to
    > jakieś 2 m-ce. Chyba idzie ku dobremu...

    Już od jakiegoś czasu trochę się poprawia.
    Ale faktycznie.
    Jeszcze jakiś tydzień dwa temu SN65HVD72D nie było dostępne a dziś
    widzę. Ostatnio na wszystkich płytkach wstawiałem podwójny footprint na
    SO8 i na VSON bo jak najpierw wymiotło wszystkie to potem VSON się
    pojawiły i od jakiegoś czasu stabilnie były.
    P.G.