  • 1. Data: 2011-01-12 22:17:04
    Temat: Coś tu nie gra
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Dekoder "n" ten biały bez nagrywania .Abonament za 68 zł .
    Codziennie od ok. 10 dni od godz. 16 brak 2 programów :
    46 i 47 Discowery World i Science . Na ekranie napis :
    " brak obrazu lub dźwięku , sprawdź połączenie dekodera"
    Wszystko poza tym jest . Rano te dwa programy tez są .
    Co może być przyczyną ?

  • 2. Data: 2011-01-13 06:39:06
    Temat: Re: Coś tu nie gra
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 23:17, zbyszek pisze:
> [...]
    > " brak obrazu lub dźwięku , sprawdź połączenie dekodera"
    > Wszystko poza tym jest . Rano te dwa programy tez są .

    słaby sygnał. popraw antene

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2011-01-14 16:35:29
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > słaby sygnał. popraw antene
    >

    > --
    > pozdrawiam. pawell32
    > Slackware 13 - power of linux
    > http://www.net-sat.pl e-mail:p...@n...pl
    Ciekawe , bo anteny nie poprawiłem , a dziś jest i 46 i 47 program .
    Z drugiej strony : moja antena to 120 cm z siłownikiem
    więc lewo-prawo kręcę i mam O.K., ale całość jest z 1996 roku
    więc może konwerter nie trzyma parametrów .
    Chociaż ja podejrzewam , że nadawca za bardzo kompresuje
    sygnał .

  • 4. Data: 2011-01-15 15:25:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.01.2011 17:35, zbyszek pisze:

> [...]
    > więc może konwerter nie trzyma parametrów .
    > Chociaż ja podejrzewam , że nadawca za bardzo kompresuje

    radziłbym zmienić konwerter

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2011-01-20 01:42:41
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 12, 10:17 pm, "zbyszek" <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > " brak obrazu lub dźwięku , sprawdź połączenie dekodera"
    > Wszystko poza tym jest . Rano te dwa programy tez są .

    Zauwazylem lód na konwerterze. Po usunieciu zalodzenia odbiór wrócil.
    W konkretnym przypadku byly problemu z tv trwam.
    Zauwaz, ze jak dekoder zasila konwerter to ten nagrzewajac sie
    rozpuszcza lód. Nastepnie w ujemnych temperaturach woda zamarza na
    zimnym konwerterze.
    W dzien swialo sloneczne równiez rozpuszcza lód. Warunkiem jest aby
    krzywizna lustra anteny skupila to swiatlo mozliwe blisko powiezchni
    konwertera.

    --
    Brooks

  • 6. Data: 2011-01-20 08:45:51
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Brooks" <x...@j...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    W dzien swialo sloneczne równiez rozpuszcza lód. Warunkiem jest aby
    krzywizna lustra anteny skupila to swiatlo mozliwe blisko powiezchni

    Bardzo prawdopodobna teoria , ale dlaczego tylko te dwa programy ?

    Zbyszek