  • 1. Data: 2014-04-29 20:49:02
    Temat: hamowanie ferro 901
    Od: bialy989 <bialy989@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam jestem nowym użytkownikiem Ferro 901 jak i tego forum, ja z takim
    pytaniem czy to wina hamulcy czy to tak w każdym z tych modeli, a więc gdy
    jadę rozpędzony i hamuje przednim hamulcem motor hamuje jak by miał abs
    ale on chyba niema.
    Kierownica niema luzów więc, motor łapie i puszcza i tak cały czas. Proszę
    o pomoc ;)

  • 2. Data: 2014-04-30 09:33:19
    Temat: Re: hamowanie ferro 901
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    bialy989 <bialy989@_nospam_interia.pl> wrote:

> [...]
    > jadę rozpędzony i hamuje przednim hamulcem motor hamuje jak by miał abs

    Krzywa tarcza.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2014-04-30 11:58:22
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "bialy989" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Witam jestem nowym użytkownikiem Ferro 901 jak i tego forum, [...]

    Ja wiem, z czym mi się kojarzą te ścigaczowe posty gimnazjalistów -
    "Ulisses" Joyce'a. Tak się właśnie zastanawiałem, gdzie widziałem takie
    proste strumienie świadomości, przelewane bezpośrednio na "papier". Po
    prostu na grupę spadła modernistyczna awangarda. Rzeczywistość dogania
    sztukę.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 4. Data: 2014-04-30 17:01:39
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 09:33:19 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Krzywa tarcza.

    To chińska myśl techniczna a tam to przyczną może być wszystko.
    na przykład błotnik.

    KJ

  • 5. Data: 2014-04-30 18:20:59
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    bialy989 <bialy989@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Witam jestem nowym użytkownikiem Ferro 901 jak i tego forum,

    To nie forum. To Usenet.

    --
    NC700XD

  • 6. Data: 2014-05-05 18:45:06
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 30.04.2014 11:58, Seoman pisze:

    > Ja wiem, z czym mi się kojarzą te ścigaczowe posty gimnazjalistów -
    > "Ulisses" Joyce'a. Tak się właśnie zastanawiałem, gdzie widziałem takie
    > proste strumienie świadomości, przelewane bezpośrednio na "papier".

    to nie Joyce, to Bratny...

    https://www.youtube.com/watch?v=Da-0t_hr-Pw

    2:42, polecam do końca :)

    --
    Arni

  • 7. Data: 2014-05-05 20:30:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-05 18:45, Arni pisze:

    > to nie Joyce, to Bratny...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Da-0t_hr-Pw
    >
    > 2:42, polecam do końca :)

    A więc jednak ... Sikacz to dobrodziejstwo ? ;)

    I dzięki za przypomnienie, daaaaawno tego nie słuchałem :) Obawiam się
    jednak, że dla gimbazy jest to kompletnie niezrozumiałe :D

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj