  • 1. Data: 2009-03-21 07:15:01
    Temat: Cross Fire i SLI
    Od: "Spili" <s...@n...ciachto.pl>

    Hej,

    Czy kupując 2 karty graficzne pod SLI czy Cross Fire po np. 500 zł sztuka
    będę miał lepszą wydajność niż kupując JEDNĄ grafę za 1000 zł?

    Pozdrawiam,
    Spili,

  • 2. Data: 2009-03-21 08:06:58
    Temat: Re: Cross Fire i SLI
    Od: Paweł Lewandowski <d...@g...com>

    On 21 Mar, 08:15, "Spili" <s...@n...ciachto.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy kupując 2 karty graficzne pod SLI czy Cross Fire po np. 500 zł sztuka
    > będę miał lepszą wydajność niż kupując JEDNĄ grafę za 1000 zł?

    Bardzo prawdopodobnie nie (piszę prawdopodobnie, bo poza ceną nie
    podałeś żadnych innych parametrów kart którymi się interesujesz).
    Natomiast bardzo prawdopodobnie wzrośnie ci znacznie zużycie prądu
    oraz temperatura wewnątrz obudowy.

    Pozdrawiam,
    PL

  • 3. Data: 2009-03-21 08:57:32
    Od: "Spili" <s...@n...ciachto.pl>

    Użytkownik "Paweł Lewandowski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > podałeś żadnych innych parametrów kart którymi się interesujesz).
    > Natomiast bardzo prawdopodobnie wzrośnie ci znacznie zużycie prądu

    Chodzi mi o zasadę a nie o jakieś konkretne karty.
    Po prostu czy 2 tańsze karty chodzące z SLI/CF będą bardziej wydajne w grach
    czy jedna droższą, bardziej wypasiona?

    :)

  • 4. Data: 2009-03-21 09:32:27
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Spili pisze:
    > Po prostu czy 2 tańsze karty chodzące z SLI/CF będą bardziej wydajne w
    > grach czy jedna droższą, bardziej wypasiona?

    W niektórych może. W wielu nie.

    Każda gra musi być obsługiwana indywidualnie przez sterowniki.
    Od tego, jak generuje grafikę, zależy wybór trybu zrównoleg-
    lania i to, czy w ogóle zrównoleglanie cokolwiek może dać.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-03-21 14:44:54
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 21 marca 2009 (09:57:32) napisano:

> [...]

    > Chodzi mi o zasadę a nie o jakieś konkretne karty.
    > Po prostu czy 2 tańsze karty chodzące z SLI/CF będą bardziej wydajne w grach

    KTÓRE 2 tańsze karty

    > czy jedna droższą, bardziej wypasiona?

    KTÓRA wypasiona karta?

    Określenie "tańsza" i "wypasiona" nic kompletnie nie mówią o modelu
    karty.

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.

  • 6. Data: 2009-03-21 15:50:50
    Od: "Spili" <s...@n...ciachto.pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > KTÓRE 2 tańsze karty

    > KTÓRA wypasiona karta?

    > Określenie "tańsza" i "wypasiona" nic kompletnie nie mówią o modelu

    No nie ważne jakie konkretnie karty.
    Taka która kosztuje na Allegro 500 zł i taka za 1000.

    Jeżeli mam do dyspozycji 1000 zł na grafę to żeby mieć lepszą wydajnośc w
    grach mam kupić:
    a) 2 takie same karty po 500 zł i uruchomić je w SLI/CF
    b) kupić jedną, lepszą kartę za 1000 zł

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-03-21 17:00:55
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.3.2009, Spili napisał(a):

    > No nie ważne jakie konkretnie karty.

    Powtarza Ci się, że *ważne* a Ty dalej swoje.
    Podaj konkretne modele kart a pewnie dostaniesz odpowiedź.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 8. Data: 2009-03-21 19:52:57
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Spili <s...@n...ciachto.pl> zwrócił błąd:

    > No nie ważne jakie konkretnie karty.

    Ważne.

    > Taka która kosztuje na Allegro 500 zł i taka za 1000.

    Cena nie ma nic do wydajności i kompatybilności. Starsza karta może być
    tańsza od nowszej albo odwrotnie, nawet jeśli mają taką samą wydajność.
    Nowsza tańsza może być bardziej wydajna (przykładem obu przypadków jest
    8800GT). Ceny allegro mają się tak do rzeczywistości jak program
    gospodarczy prawicy.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 9. Data: 2009-03-21 21:22:34
    Od: "Spili" <s...@n...ciachto.pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Powtarza Ci się, że *ważne* a Ty dalej swoje.
    > Podaj konkretne modele kart a pewnie dostaniesz odpowiedź.

    OK.

    Albo:

    Jeden Radeon HD 4870 1GB kontra 2xRadeon HD 4830 512MB
    czyli 1100 zł kontra 2x500zł

    Albo:

    Jedna NVidia GTX 260 kontra 2xNVidia 9800 GT
    czyli 1100 zł kontra 2x500zł

    Mam nadzieję, że te informacje wystarczą...
    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2009-03-22 00:39:57
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html
    zob fora guru 3d itp, raczej mowia to samo

    --
    pozdr