  • 1. Data: 2020-11-21 10:21:54
    Temat: Cyfrowy adapter dynamometryczny
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem.

    Poszukując alternatywy dla klucza dynamometrycznego natrafiłem na coś
    takiego ( link przykładowy )

    https://jason.com.pl/adaptery-przejsciowki-i-redukcj
    e/14792-adapter-dynamometryczny-1-4-6-30nm-cyfrowy.h
    tml

    Ma ktoś doświadczenia i coś napisze ? W necie opinii niewiele, a jeżeli
    już to dotyczą adapterów na momenty "samochodowe" tj. 20...200 Nm,
    tymczasem mnie pasuje zakres 6-30 Nm.

    W tym zakresie klasyczne klucze ( z klikiem ) wydają się być
    niedokładne. Dodatkowo, klucz akceptowalnej jakości, versus w/w adapter
    cyfrowy cenowo nie wypada jakoś bardzo korzystnie - czytaj: cena gadżetu
    akceptowalna, a tzw. św. Mikołaj emaile przyjmuje :)

    Zastosowanie: warsztat rowerowy, taki bardziej zaawansowany.

    Niestety, na przykład widelca amortyzowanego metodą starych mechaników
    wolę już nie skręcać, bo mam *zdecydowanie niedobre* doświadczenia w
    temacie.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza