  • 1. Data: 2020-11-14 17:38:27
    Temat: Koncentrator tlenu
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    Niektórzy sobie kupują na wypadek zachorowania na koronowirusa.
    To wprawdzie duży koszt, ale jak zabraknie miejsc w szpitalach i zaczną
    rzucać monetą kogo odłączyć, kogo nie, to może być jedyny ratunek.
    Czy to się nadaje do innych celów, na przykład do zasilania palnika?

    --
    WM

  • 2. Data: 2020-11-14 17:49:46
    Temat: Re: Koncentrator tlenu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 14 listopada 2020 o 17:38:33 UTC+1 WM napisał(a):
> [...]
    > rzucać monetą kogo odłączyć, kogo nie, to może być jedyny ratunek.
    > Czy to się nadaje do innych celów, na przykład do zasilania palnika?

    A nie możesz poszukać w necie odpowiedzi na pytanie i powiadomić innych że
    koncentratora tlenu można używać do zasilania palników różnych.

  • 3. Data: 2020-11-14 20:14:26
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > A nie możesz poszukać w necie odpowiedzi na pytanie i powiadomić innych że
    koncentratora tlenu można używać do zasilania palników różnych.

    Są palniki z koncentratorami, ale przemysłowe.
    https://poland.gcegroup.com/products/x511-original-g
    ce
    Co do podłączania leczniczych, to nie mam informacji na ten temat.
    Trzeba pewnie dokonać jakiejś adaptacji.
    Szukam kogoś kto to ewentualnie już to robił.

    WM

  • 4. Data: 2020-11-14 20:41:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 14 listopada 2020 o 20:14:27 UTC+1 WM napisał(a):

> [...]
    > Trzeba pewnie dokonać jakiejś adaptacji.
    > Szukam kogoś kto to ewentualnie już to robił.

    I zapewne tutaj wśród talmudystów znajdziesz odpowiedź.

  • 5. Data: 2020-11-21 20:36:20
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 14.11.2020 o 17:38, WM pisze:
    > zachorowania na koronowirusa.

    BTW

    Wirusy można co najwyżej łapać i roznosić, a jeśli już chorować to na
    Covid-19.

    Grzegorz Tomczyk

  • 6. Data: 2020-11-22 01:01:03
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-21 o 20:36, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > BTW
    >
    > Wirusy można co najwyżej łapać i roznosić, a jeśli już chorować to na
    > Covid-19.

    Czy BTW funkcjonuje oficjalnie w języku polskim?
    To chyba jednak anglojęzyczny slang?

    WM

  • 7. Data: 2020-11-22 11:03:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-22 o 01:01, WM pisze:

    > Czy BTW funkcjonuje oficjalnie w języku polskim?
    > To chyba jednak anglojęzyczny slang?

    To nie slang, tylko jeden z powszechnie używanych skrótów, nie tylko na
    grupach dyskusyjnych. OIMW jest opisany w netykiecie.

    Szybki rzut oka i jedno z pierwszych znalezisk:
    http://abc.doktorzy.pl/etykieta.htm

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2020-11-22 12:31:37
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-22 o 11:03, Adam pisze:

    > To nie slang, tylko jeden z powszechnie używanych skrótów, nie tylko na
    > grupach dyskusyjnych. OIMW jest opisany w netykiecie.
    >
    > Szybki rzut oka i jedno z pierwszych znalezisk:
    > http://abc.doktorzy.pl/etykieta.htm

    Dzięki, ale uczenie się tych skrótów "na pamięć" uważam za lekką przesadę.
    Nie zawsze też chce mi się sprawdzać w internecie co znaczy dany skrót.

    Punkt 5 jest bardzo dobry:
    "Nie będziesz używał komputera do składania fałszywych świadectw".

    Tylko niestety obecnie króluje "poprawność polityczna", a to
    ideologiczny rodzaj prawdy.
    Może być konflikt, gdy zderzą się ze sobą dwie różne "poprawności
    polityczne".

    WM

  • 9. Data: 2020-11-23 09:33:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 22 Nov 2020 11:03:23 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Szybki rzut oka i jedno z pierwszych znalezisk:
    > http://abc.doktorzy.pl/etykieta.htm

    Nie ma tam opisanego OIMW, co to jest?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2020-11-23 10:49:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-23 o 09:33, Marek pisze:

    > Nie ma tam opisanego OIMW, co to jest?

    o ile mi wiadomo

    Używane już zdecydowanie ponad 20 lat. Wcześniej, na BBS-ach używało się
    (zresztą dzo dziś się używa) odpowiednika AFAIK.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam