  • 1. Data: 2014-01-23 12:10:56
    Temat: Cylinder 80 czy 90?
    Od: Fro0g_pl <dor.kuc.1999@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam . Mam tu taki problem, zamierzam zakupić Aprilie Rs (starszą
    wersję)i chciałbym włożyć do niej cylinder 80, albo 90. Bądź kupić już z
    włożony, i kieruję pytanie do znawców, który jest bardziej odpowiedni?
    Wiadomo, że 90 będzie lepszy, jeśli chodzi o prędkość, ale słyszałem, że
    są z nim problemy na niektórych biegach i ciężko wchodzą czy coś takiego.
    A mi zależy na dobrym przyśpieszeniu i żeby się nie "ciął" . Lepiej włożyć
    80 czy 90, co jest pewniejsze, czy 90 jest jakimś problemem dl 50 ? Proszę
    o odpowiedź :) Pozdrawiam . Lwg :D

  • 2. Data: 2014-01-23 15:44:56
    Temat: Re: Cylinder 80 czy 90?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 23 Jan 2014 11:10:56 +0000 osobnik zwany Fro0g_pl
    napisał:

> [...]
    > Lepiej włożyć 80 czy 90, co jest pewniejsze, czy 90 jest jakimś
    > problemem dl 50 ? Proszę o odpowiedź :) Pozdrawiam . Lwg :D

    ja bym wkładał 90. W końcu ja Cię dorwą za jazdę niehomologowanym pojazdem
    to lepiej od razu litra wsadzić.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-01-23 15:47:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.01.2014 15:44, masti pisze:

    > ja bym wkładał 90. W końcu ja Cię dorwą za jazdę niehomologowanym pojazdem
    > to lepiej od razu litra wsadzić.

    Zgubiłeś zero i kawałek ;)

  • 4. Data: 2014-01-28 22:04:05
    Od: Fro0g_pl <dor.kuc.1999@_NOSPAM_wp.pl>

    Hmm, a z silnikiem nic nie będzie ? Rzecz jasna, że za wymienieniem
    cylindra idą inne rzeczy, które trzeba zmienić, ale czy 90 nie wpłynie źle
    na motocykl?