  • 1. Data: 2014-01-23 12:28:59
    Temat: poszukuję lakiernika do pomalowania moto
    Od: Odys <o...@t...pl>

    kogoś solidnego i w miarę taniego :)) najlepiej w okolicach Warszawy

    Odys
    -------------
    (FXDWG, XLH 883 grupa Lublin)

  • 2. Data: 2014-01-23 12:32:38
    Temat: Re: poszukuję lakiernika do pomalowania moto
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-23, Odys <o...@t...pl> wrote:
    > kogoś solidnego i w miarę taniego :)) najlepiej w okolicach Warszawy

    A maverick?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-01-23 17:00:40
    Od: Odys <o...@t...pl>

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2014 12:32:38 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > A maverick?
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    a masz jakiś kontakt do niego ?

  • 4. Data: 2014-01-23 17:06:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-23, Odys <o...@t...pl> wrote:

    > a masz jakiś kontakt do niego ?

    http://www.custompainting.pl/kontakt.html to tu ale nigdy nic nie malowalem
    u niego, po prostu przypomnialo mi sie, ze sie tu oglaszal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-23 17:07:28
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Thu, 23 Jan 2014 08:00:40 -0800 (PST), Odys <o...@t...pl>
    wrote:
    > a masz jakiś kontakt do niego ?

    custompainting.pl czy coś podobnego
    może com.pl
    Poszukaj choćby w archiwum :-) tam już jest wszystko ;-)
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 6. Data: 2014-01-23 17:39:08
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > A maverick?

    Pacz mu na usta: _w_miarę_taniego_

    Z tego co pamiętam, Maverick stawki miał hohoho.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 7. Data: 2014-01-23 19:07:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-23, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Pacz mu na usta: _w_miarę_taniego_

    Pacz mu w stopke, harleje ma to chyba go stac nie??

    > Z tego co pamiętam, Maverick stawki miał hohoho.

    A ja nie pamietam, tak tylko skojarzylem i przypomnialem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-02-03 01:52:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-23 17:39, Jasio pisze:
    > Pacz mu na usta: _w_miarę_taniego_
    > Z tego co pamiętam, Maverick stawki miał hohoho.
    Jakość też dupy nie urywała, ale piszę z doświadczeń sprzed dobrych paru
    lat. Przez ten czas mogło się sporo zmienić.

    Maciek

  • 9. Data: 2014-02-15 16:14:08
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:52e145ab$0$2221>> A maverick?

    > Pacz mu na usta: _w_miarę_taniego_
    >
    > Z tego co pamiętam, Maverick stawki miał hohoho.

    niestety u nas miską ryżu nie zapłacisz

  • 10. Data: 2014-02-15 16:14:58
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości