  • 1. Data: 2014-02-03 14:43:12
    Temat: Nowy podatek - od garaży
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    TV właśnie krzyczy, że władza ma nowy pomysł na przywalenie kierowcom:
    dodatkowy podatek od garaży.

    Szczegółów nie podali.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-02-03 14:52:53
    Temat: Re: Nowy podatek - od garaży
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Szczegółów nie podali.

    Sa juz na PMS od paru godzin.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-02-03 16:10:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-03 14:52, AZ pisze:

    > Sa juz na PMS od paru godzin.

    Przegapiłem.

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-02-03 18:24:29
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > TV właśnie krzyczy, że władza ma nowy pomysł na przywalenie kierowcom:
    > dodatkowy podatek od garaży.

    A jeżeli pomieszczenie garażowe w domu jednorodzinnym nie jest
    wykorzystywane jako garaż, tylko jako piwnica?
    R.

  • 5. Data: 2014-02-03 19:34:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-03 18:24, R pisze:
    > A jeżeli pomieszczenie garażowe w domu jednorodzinnym nie jest
    > wykorzystywane jako garaż, tylko jako piwnica?

    Domyśl się :-)

  • 6. Data: 2014-02-04 01:08:26
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A jeżeli pomieszczenie garażowe w domu jednorodzinnym nie jest
    > wykorzystywane jako garaż, tylko jako piwnica?
    > R.

    sorry, taka mamy wladze ...

  • 7. Data: 2014-02-04 02:21:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Feb 2014, Marcin N wrote:

    > TV właśnie krzyczy, że władza ma nowy pomysł na przywalenie kierowcom:
    > dodatkowy podatek od garaży.

    W sprawie formalnej: nie chodzi o "nowy" podatek, a o objęcie tym
    samym podatkiem wszelkich powierzchni garażowych.
    W tej chwili powierzchnie "schowane" w bryle budynku mieszkalnego
    pod stawkę "garażową" nie podlegają.
    Z jednej strony, aktualna wersja wygląda rozsądnie (ogranicza się
    zajmowanie "pola na auta").
    Z drugiej, zachowanie tej zasady wymagałoby podatku, ale od *nie*
    mających powierzchni garażowych dla swojego auta :>
    (zastawiają drogi i inne "przestrzenie publiczne").

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2014-02-04 10:51:59
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > A jeżeli pomieszczenie garażowe w domu jednorodzinnym nie jest wykorzystywane jako
    garaż, tylko jako piwnica?
    > R.

    Na mój mały rozumek, interpretacja przepisu będzie podobna jak z
    podatkiem od telewizorów i radioodbiorników. Nie jest istotne jak
    pomieszczenie wykorzystujesz, ważne jest, że istnieje MOŻLIWOŚĆ
    wstawienia tam pojazdu. Dodatkowo fiskus czepnie się planu domu i nawet
    zamurowanie bramy wjazdowej nie pomoże.

    Ze współczuciem
    MJ