  • 1. Data: 2014-02-04 11:41:46
    Temat: PK 63001
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Gość wyjeżdżając z parkingu uderzył inne auto, popatrzył i odjechał. Za
    wycieraczką uderzonego karteczka z numerami sprawcy (i nie tylko)
    zostawiona, policja powiadomiona.

    Pozdrówcie właściciela jak ktoś zna... :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-02-04 23:00:18
    Temat: Re: PK 63001
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Gość wyjeżdżając z parkingu uderzył inne auto, popatrzył i odjechał. Za
    > wycieraczką uderzonego karteczka z numerami sprawcy (i nie tylko)
    > zostawiona, policja powiadomiona.
    >
    > Pozdrówcie właściciela jak ktoś zna... :)

    Norma. Miałem kiedys tak samo na parkingu firmowym - przyuwazyłem jak jeden
    z prezesów walnął i pojechał.
    Chyba było mu potem głupio troche... A moze tacy ludzie nie maja wstydu?

    Mi na osiedlowym parkingu obili dwa razy, ale raz było tez tak, ze sasiad
    przyszedl i powiedział, ze walnąl, a innym razem widziałem, ze ktos włozył
    kartkę ze swoimi danymi. Wiec jak zwykle - sa ludzie i parapety:)