  • 11. Data: 2024-04-29 19:09:50
    Temat: Re: Czas umierać.
    Od: PiotRek <n...@a...bbb>

    W dniu 29.04.2024 o 18:36, Michał Jankowski pisze:

    > A jest gdzieś cennik połączeń na te numery?

    Jak dzwonię z Plusa, to mam informację, że koszt połączenia wynosi zero
    złotych, siedemdziesiąt jeden groszy za minutę (ale możliwe, że to
    zależy od taryfy). A w cenniku (w jednym z cenników) stoi tak:

    ===
    Opłaty za połączenia z numerami usługowymi, zaczynającymi się od 19 (np.
    TAXI), naliczane są jak za minutę połączenia głosowego do abonentów
    krajowych operatorów telekomunikacyjnych. W niektórych przypadkach przy
    połączeniu z numerami usługowymi (w szczególności zaczynającymi się od
    19 lub 118) opłata za połączenia może być inna, o czym Abonent zostanie
    poinformowany specjalną zapowiedzią słowną. Rozłączenie się Abonenta w
    trakcie odsłuchiwania zapowiedzi słownej (tj. przed uzyskaniem
    połączenia) spowoduje, że opłata za połączenie z wybranym numerem
    usługowym nie zostanie naliczona.
    ===

    W cenniku T-Mobile piszą, że jest opłata jak za głosowe połączenie krajowe.

    U reszty - nie wiem.

    --
    P.

  • 12. Data: 2024-04-30 20:50:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Apr 2024 18:36:21 +0200, Michał Jankowski wrote:

    > A jest gdzieś cennik połączeń na te numery?

    A to jest tablica usług obowiazkowych, w sensie - kazdy operator musi
    z taka połączyc, czy u innych operatorow to wedle umowy?

    I to jest w stacjonarnych strefach.
    da sie na to połaczyc z komórki? I jak - po prostu 19226, czy
    np 2219226, jak chce z warszawską?

    Ile to kosztuje? Bo tam zaraz bajki i opowiadania ...

    J.

  • 13. Data: 2024-05-01 00:37:29
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Przypomniałeś mi, jak z automatu (budki) się dzwoniło żeby bez monety sprawdzić, czy
    ktoś jest w domu, i gdy podnosił słuchawkę (co
    rozłączało połączenie) można było wsiadać w autobus i do niego jechać ;-)

    -----

  • 14. Data: 2024-05-01 10:59:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.04.2024 o 19:09, PiotRek pisze:

    > W cenniku T-Mobile piszą, że jest opłata jak za głosowe połączenie krajowe.

    A jak połączenie głosowe jest wliczone w abonament, to co?

    MJ

  • 15. Data: 2024-05-01 13:10:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > A jak połączenie głosowe jest wliczone w abonament, to co?

    Ode mnie za (22)19115 nie biorą dodatkowych opłat. Tu pewnie tak samo.
    Z tym że to P4, nie T-Mobile. A oni mają ciekawie rozwiązany billing.
    Nie ma że jakieś połączenie jest "wliczone w abonament". Na początku
    okresu rozliczeniowego dostaje się pakiet 44640 minut i 2678400 SMS-ów
    (tyle może być sekund w miesiącu). Z tym jest związany punkt regulaminu,
    że na tę operację mają godzinę. Mnie się raz zdarzyło, że zadzwoniłem
    tuż po północy, kiedy pakietu jeszcze nie miałem -- i naliczyli opłatę.
    Zdziwiło mie to, więc złożyłem reklamację. Wtedy dopiero wyjaśnili mi
    o co chodzi i jak to działa. Ale te kilkanaście groszy zwrócili -- w
    w imię dobrych stosunków z klientem i w nagrodę za czujność, jakoś tak
    napisali.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2024-05-05 21:38:47
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > A po dodaniu jakiegoś prefiksu strefy?

    2219226: "Koszt połączenia wynosi zero złotych 70 groszy za minutę. Ten
    komunikat jest bezpłatny." Dalej nie słuchałem, bo koszt połączenia :) Ale
    zakładam że działa.

    Dzwoniłem (i na 19226 i na 2219226) będąc w Warszawie.

    --
    Dowódca rosyjskiej rakiety melduje do bazy Bajkonur:
    -Nasze pokładowe monitory się chyba zepsuły.

  • 17. Data: 2024-05-06 12:00:44
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czy przy dzwonieniu na (801)- xxxxxx też jest podobny komunikat?

    -----

  • 18. Data: 2024-05-07 00:15:12
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    W dniu 2024-04-28 o 21:22, PiotRek pisze:

    > Trzeba jej było wybrać 19226. Dopiero by się zdziwiła! :)

    Kiedyś zegarynki w Świnoujściu (0-931 chyba!) i Zakopanem (0-165) były
    darmowe z dowolnego AWS w Polsce.

    --
    Grzexs

  • 19. Data: 2024-05-07 00:37:03
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> wrote:

    > Czy przy dzwonieniu na (801)- xxxxxx też jest podobny komunikat?

    80119226: połączenie zakończone (tak jak pod 19226).

    --
    W obserwatorium astronomicznym nowy woźny przyjęty właśnie do pracy
    patrzy, jak słynny astronom obserwuje nieboskłon przez wielki teleskop.

  • 20. Data: 2024-05-07 10:07:17
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.05.2024 o 00:15, Grzexs pisze:

    > Kiedyś zegarynki w Świnoujściu (0-931 chyba!) i Zakopanem (0-165) były
    > darmowe z dowolnego AWS w Polsce.

    W Grójcu 926 odbierała telefonistka i odczytywała godzinę.

    MJ