  • 1. Data: 2010-08-08 00:46:51
    Temat: Czemu kablówki nalegają na fakturę elektroniczną
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Byłem ostatnio w biurze obsługi firmy Aster w Krakowie i warunkiem promocji
    na internet było podpisanie rezygnacji z faktury w formie papierowej i
    wybranie formy elektronicznej. Czemu wszyscy chcą wcisnąć każdemu te faktury
    elektroniczne?

  • 2. Data: 2010-08-08 01:13:43
    Od: Marek <b...@a...eu>

    Cześć rageofhonor
    Sun, 8 Aug 2010 02:46:51 +0200 w
    <news:4c5dfe03$0$22802$65785112@news.neostrada.pl> napisałeś:

    > Czemu wszyscy chcą wcisnąć każdemu te faktury
    > elektroniczne?

    oszczednosci (wydruk + koperta = pracownik do tego, no i oplata za
    wysylke)
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2010-08-08 06:30:08
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-08-08 03:13, Marek pisze:
    > Cześć rageofhonor

    > oszczednosci (wydruk + koperta = pracownik do tego, no i oplata za
    > wysylke)

    no raczej prosto się domyśleć :))
    Dodam, że te fakturki idą z automatu

  • 4. Data: 2010-08-08 09:28:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > promocji na internet było podpisanie rezygnacji z faktury w formie
    > papierowej i wybranie formy elektronicznej. Czemu wszyscy chcą wcisnąć

    A co w tym trudnego do wymyślenia?
    Znaczek kosztuje 1,55, czyli rocznie ponad 30 zł co jeśli pomnożysz przez
    kilkadziesiąt tysięcy odbiorców daje całkiem pokaźną zaoszczędzoną kwotę.

  • 5. Data: 2010-08-08 10:01:48
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-08-08 11:28, Cavallino donosi, że:
> [...]
    > Znaczek kosztuje 1,55, czyli rocznie ponad 30 zł co jeśli pomnożysz
    > przez kilkadziesiąt tysięcy odbiorców daje całkiem pokaźną zaoszczędzoną
    I do tego jeszcze koszt kopert, koszt drukowania, a na koniec opłacenie
    "pani Steni", która te faktury kopertuje.
    Jestem zdecydowanie za fakturami elektronicznymi, korzystam wszędzie
    gdzie się już da.

  • 6. Data: 2010-08-08 10:03:17
    Od: Adrian Nowak <a...@1...0.0.1>

    W dniu 2010-08-08 12:01, sat_diver pisze:

    > "pani Steni", która te faktury kopertuje.

    google,allegro -> kopertownica

  • 7. Data: 2010-08-08 10:16:58
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-08-08 12:03, Adrian Nowak donosi, że:
    > google,allegro -> kopertownica
    Oczywiście dają ją za darmo ;)

  • 8. Data: 2010-08-08 10:26:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 08 Aug 2010 12:16:58 +0200, sat_diver napisał(a):

    > Oczywiście dają ją za darmo ;)

    nie, za niewielką opłatą od każdej koperty, bo tak się to załatwia - firmy
    wielkości UPC takie rzeczy załatawiają zlecając to zewnętrznej firmie,
    która ma cały proces kompletnie zautomatyzowany - druk, cięcie, zginanie,
    wkładanie ulotek, kopertowanie a następnie frankowanie (bo tam nie ma
    znaczków) robi sie na całkowicie automatycznej linii produkcyjnej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-08-08 15:47:15
    Od: a...@p...pl

    No tak,

    aby poslugiwac sie elektronicznymi fakturami, to trzeba miec komputer
    i dostep do Internetu - czyli miesiecznie ca 50z/ za dostep do
    Interentu, prad do dzialania komputera, no i komputer....Czysty
    interes - ale dla kogo?? Dla babci emerytki?

    Oczywiscie przejscie na efakture to czysty zysk dla operatora, ale juz
    nie dla ciebie? Jezeli tak dbaja o srodowisko, to niech zmniejsza
    abonament o koszt wyslania faktury, a dla zwyklych papierowych niech
    zostanie na tym samym poziomie....Ale jak znam zycie, to dla
    efakturowcow zostanie na tym samym, a dla pozostalych wzrosnie o 5
    zl! No bo operator musie zarobic, albo przynajmnie nie stracic !!!!

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-08-09 13:44:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
> [...]
    > nie ma
    > znaczków) robi sie na całkowicie automatycznej linii

    I ile kosztuje taka usluga, najlepiej kompleksowa - ja wysylam
    plik, klienci dostaja do skrzynki, a co po srodku to place jedna
    kwota.

    3zl/koperty czy wiecej ? [sama poczta bierze 1.55]

    Wiec sie nie ma co dziwic ..

    J.