  • 1. Data: 2010-08-06 15:12:18
    Temat: UPC analog a zmniejszanie kanałów.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Od jakiegos juz czasu mam telewizje analogową z UPC i od stycznia tego roku
    w analogu znikneły juz cztery programy a cena została ta sama. Czy wtej
    sytuacji jest szansa aby napisać do nich i zmniejszyć cene abonamentu za
    mniejszą ilośc programów. Pisał juz ktos do nich w tej sprawie ?

  • 2. Data: 2010-08-06 15:29:43
    Temat: Re: UPC analog a zmniejszanie kanałów.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 17:12:18 +0200, Darek napisał(a):

> [...]
    > sytuacji jest szansa aby napisać do nich i zmniejszyć cene abonamentu za
    > mniejszą ilośc programów. Pisał juz ktos do nich w tej sprawie ?

    Oczywiście i bezapelacyjnie - jest szansa napisać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-08-09 11:38:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Aug 2010 17:12:18 +0200, "Darek"
    <a...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Od jakiegos juz czasu mam telewizje analogową z UPC i od stycznia tego roku
    >w analogu znikneły juz cztery programy a cena została ta sama.

    Cztery? Chyba więcej. Przynajmniej w Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-08-09 18:42:59
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:v5qv569tourp9ehj81t02ash2moc5fmf1o@4ax.com...

    > Cztery? Chyba więcej. Przynajmniej w Warszawie.
    >

    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280

    Miałem na mysli Jaworzno ( śląsk ).

  • 5. Data: 2010-08-09 18:59:36
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Miałem na mysli Jaworzno ( śląsk ).
    napisz jakie wywalili ,porównamy w innych miastach

    Arek.

  • 6. Data: 2010-08-18 19:12:57
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 06-08-2010 o 17:12:18 Darek <a...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > wtej sytuacji jest szansa aby napisać do nich i zmniejszyć cene
    > abonamentu za mniejszą ilośc programów. Pisał juz ktos do nich w tej

    Ja dostałem mejla że wywalą w jakimś przedziale czasu 2 kanały oraz info
    że mogę wypowiedzieć z tego tytułu umowę.

  • 7. Data: 2010-08-19 17:23:50
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja dostałem mejla że wywalą w jakimś przedziale czasu 2 kanały oraz info
    > że mogę wypowiedzieć z tego tytułu umowę.

    Zastanawiam sie czy jak ilośc kanałów spadnie do ok. 40 to czy cena bedzie
    też na tym samym poziomie. Bo pewnie czymś jeszcze muszą uzupełnić telewizje
    cyfrową, chyba ze sie myle :)