  • 1. Data: 2010-08-06 16:03:41
    Temat: TVP 1 ponad 20min reklam
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    jajca już sobie robią na maxa
    w opisie na DVB-T i SAT początek transmisji z Tour de Pologne 17.20
    transmisja zaczęła się o 17.38 ,wiadomo Teleexpress zakończył się o 17.15 po
    nim chyba minutka pogoda do 17.16 i jazda z reklamami 22min ,podglądałem
    przekaz na TVP Sport i tam nadawali ale bez komentarza ,jak tak dalej
    pójdzie to chyba będą 30 minutowe bloki reklamowe .

    Arek.

  • 2. Data: 2010-08-06 16:09:43
    Temat: Re: TVP 1 ponad 20min reklam
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ,podglądałem przekaz na TVP Sport i tam nadawali ale bez komentarza ,jak
    > tak dalej pójdzie to chyba będą 30 minutowe bloki reklamowe .

    Reklama dzwignia handlu i bez reklamy ani rusz :) Kiedys pogoda po
    wiadomosciach była ok. 19.57 a teraz ok. 20.15 a w TVN24 to ranek prawie
    połowa to reklamy, w innych stacjach juz nie licze. Na czyms trzeba zarabiac
    :)

  • 3. Data: 2010-08-08 00:41:42
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomosciach była ok. 19.57 a teraz ok. 20.15 a w TVN24 to ranek prawie
    > połowa to reklamy, w innych stacjach juz nie licze. Na czyms trzeba

    Dodatkowo chcą by im płacono abonament RTV a mają konkursy typu który
    obrazek jest inny lub znajdź słowo z koperty. Tak jak prywatne stacje więc
    na co im jeszcze abonament?

  • 4. Data: 2010-08-18 10:19:52
    Od: "zho" <b...@p...com.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dodatkowo chcą by im płacono abonament RTV a mają konkursy typu który
    > obrazek jest inny lub znajdź słowo z koperty. Tak jak prywatne stacje więc
    Na moje oko a obserwuje sobie TVN to w TVN reklam jest mniej a w kazdym
    razie sa mniej dokuczliwe, ze nie wspomne o konkursach.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 5. Data: 2010-08-19 21:22:21
    Od: "revenger" <r...@n...er>

    Użytkownik "zho" <b...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na moje oko a obserwuje sobie TVN to w TVN reklam jest mniej a w
    > kazdym razie sa mniej dokuczliwe, ze nie wspomne o konkursach.

    Telewizji prawie nie oglądam, włączam TVN24 żeby dowiedzieć się co się
    dzieje, ale w kółko lecą te same, najbardziej już mnie wk..... ta woda
    mineralna i durna włoska piosenka: parole, parole, parole........ albo
    drwale z mbanku nonstop rąbia, czy Kondrad w tym wszystkim co mamy za
    darmo to zrobimy sami, to samo myślę patrząc na g.... w kiblu

  • 6. Data: 2010-08-19 23:25:30
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > wiadomosciach była ok. 19.57 a teraz ok. 20.15 a w TVN24 to ranek prawie
    > połowa to reklamy, w innych stacjach juz nie licze. Na czyms trzeba

    Śmiać mi się chciało jak to TVP przedstawiła dzisiaj a raczej wczoraj ich
    plany programowe na przyszłość. Takiego badziewia chyba nigdzie nie
    pokazują. Wszystko nudne produkcje. Jedyną ciekawą żeczą były "Gwiezdne
    Wojny"
    i tak nie będę oglądał bo ofreta TVP mnie nie interesuje

  • 7. Data: 2010-08-20 06:11:14
    Od: z <z...@g...pl>

    revenger pisze:

> [...]
    > drwale z mbanku nonstop rąbia, czy Kondrad w tym wszystkim co mamy za
    > darmo to zrobimy sami, to samo myślę patrząc na g.... w kiblu

    Oni myślą że jak będziesz bardziej wku... to będziesz więcej oglądał
    telewizji i kupisz więcej towarów. I to podobno działa. ;-)

    PS. Przychodzisz do domu po pracy i chciałbyś coś obejrzeć. Co 20 min
    łapiesz za pilota żeby przyciszyć wyjące reklamy.
    Próbujesz znaleźć kanał na którym reklam nie ma. Dajesz sobie spokój i
    zajmujesz się czymś innym, rodziną ...
    Jak znajdziesz chwilę to odpalasz kompa i już do tv nie wracasz. W
    przeglądarce internetowej masz poblokowane wszystkie reklamy, obejżysz
    jakiego divixa albo youtuba i idziesz spać.

    Do drugiego pokoju (sypialni) miałem zamiar kupić następny telewizor ale
    doszedłem do wniosku że poszukam monitora 24" (może uda się większy) +
    laptop i myszka-klawiatura bezprzewodowa