  • 1. Data: 2010-08-09 11:22:14
    Temat: dvb-t - jakies ruchy?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy widac w Emitelu dzialania na polu dvb-t ??? Jakis nadajnik testowy
    uruchomili, monutuja jakies dodatkowe antenki????

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-08-09 12:56:10
    Temat: Re: dvb-t - jakies ruchy?
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Czesc,
    >
    > czy widac w Emitelu dzialania na polu dvb-t ??? Jakis nadajnik testowy
    > uruchomili, monutuja jakies dodatkowe antenki????
    > ThinkXtra

    u mnie nadaja

    Arek.

  • 3. Data: 2010-08-09 13:54:06
    Od: Mario123 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-08-09 14:56, Arek. pisze:

    > u mnie nadaja

    Cieszymy się.

    Mariusz

  • 4. Data: 2010-08-11 08:13:04
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-08-09 13:22, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy widac w Emitelu dzialania na polu dvb-t ??? Jakis nadajnik testowy
    > uruchomili, monutuja jakies dodatkowe antenki????

    Chyba tak, - z Żółwieńca (20 km na Płn od Konina) zaczął być nadawany
    sygnał. - Dość słaby. U zanika w ciągu dnia mimo tego że mam to tego
    nadajnika niecałe 40 km.

  • 5. Data: 2010-08-11 12:07:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.08.2010 Jadrys <C...@y...com> napisał/a:

    > Chyba tak, - z Żółwieńca (20 km na Płn od Konina) zaczął być nadawany
    > sygnał. - Dość słaby. U zanika w ciągu dnia mimo tego że mam to tego
    > nadajnika niecałe 40 km.

    Coś wiadomo o dvb-t z Chełmce/Mikstat?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 6. Data: 2010-08-11 12:30:34
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jadrys wrote:

    > Chyba tak, - z Żółwieńca (20 km na Płn od Konina) zaczął być nadawany
    > sygnał. - Dość słaby. U zanika w ciągu dnia mimo tego że mam to tego
    > nadajnika niecałe 40 km.

    masz chyba urojenia, w Żółwieńcu na pewno nie ma nadajnika DVB-T.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-08-11 12:35:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > masz chyba urojenia, w Żółwieńcu na pewno nie ma nadajnika DVB-T.

    Pewnie łapie sygnał ze Śremu.

  • 8. Data: 2010-08-11 16:32:05
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-08-11 14:30, VSS pisze:

    > masz chyba urojenia, w Żółwieńcu na pewno nie ma nadajnika DVB-T.

    No i dobrze, może mam.. tylko powiedz mi skąd ten sygnał do mnie
    dociera? Moc sygnału max. - 80% , jakość - 60% w nocy, a w dzień
    całkowicie zanika. Antena skierowana dokładnie na Żółwieniec, - z tego
    nadajnika programy analogowe TVP 1/2 i Polsat jak kryształ. Mam również
    po drugiej stronie domu antenę skierowaną na Śrem ( odległość około 100
    km) sygnał DVB-T bardzo dobry w ciągu całej doby. Oscyluje w granicach
    97-99%, jakość 88-96%. Programy analogowe praktycznie nie do oglądania
    ze w zgędu na "śnieżenie"i "odbicia".

  • 9. Data: 2010-08-11 20:11:25
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 11 Aug 2010 18:32:05 +0200, Jadrys <C...@y...com> wrote:

> [...]
    >km) sygnał DVB-T bardzo dobry w ciągu całej doby. Oscyluje w granicach
    >97-99%, jakość 88-96%. Programy analogowe praktycznie nie do oglądania

    wystarczy porownac kanaly (czestotliwosci) - jezeli sa te same, to
    wynika ze srem przelazi na druga strone budynku....(odbija sie gdzies
    od czegos). Jezeli inne to wystarczy sprawdzic czy sie nie pokrywaja z
    innymi nadajnikami (raszyn,warszawa).??

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-08-13 06:18:41
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-08-11 22:11, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > wynika ze srem przelazi na druga strone budynku....(odbija sie gdzies
    > od czegos). Jezeli inne to wystarczy sprawdzic czy sie nie pokrywaja z

    No niestety, nie mogę teraz tego zweryfikować w ten sposób , ponieważ
    ten sygnał z anteny skierowanej na Żółwiniec zanikł.