  • 11. Data: 2009-07-31 09:22:48
    Temat: Re: Czemu "pro" nie używają APS-C?
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > Bys sie zdziwil. Moze nie zawsze na ISO 3200, ale jednak 1600 jest
    > bardzo czesto w uzyciu. Zreszta -- po co dywagowac? Nie lepiej zapytac
    > na miejscu?

    3200 też ... jak musisz mieć 300 albo więcej mm , to głębia ostrości
    robi się czynnikiem kluczowym :-)

    --
    f1969

  • 12. Data: 2009-07-31 10:40:02
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Kokos" <k...@k...com> napisał:

    > przecież FF ma lepsza rozdzielczosć niz APSC i daje wieksza jakosc.. kazde
    > dziecko to wie, a ty nie?
    Jak często ze zdjęć na meczach i wyścigach robione sa powięksenia o
    wielkości nieosiągalnej z lików z lustrzanek APS-C? Obstawiam, że bardzo
    rzadko.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2009-07-31 10:55:45
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jak często ze zdjęć na meczach i wyścigach robione sa powięksenia o
    > wielkości nieosiągalnej z lików z lustrzanek APS-C? Obstawiam, że bardzo
    > rzadko.

    Obstawiasz, ale do końca nie wiesz. Moze robią z tego plakaty...

  • 14. Data: 2009-07-31 13:14:47
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Kokos:

    > Wykaż to co napisałeś na przykładach.

    wielkośc piksela ?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 15. Data: 2009-07-31 13:22:44
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Kokos" <k...@k...com> napisał:

    > Obstawiasz, ale do końca nie wiesz. Moze robią z tego plakaty...

    Obejrzyj sobie grafiki na plakatach - wbrew pozorom wcale nie zawsze do
    plakatu potrzebna jest duża rozdzielczość. A nawet jeśli - to dużo masz tych
    sportowych plakatów ze zdjęciami? Ogromna większosć publikowanych zdjeć
    wykonywanych na zawodach trafia do gazet, na strony www i w inne podobne
    miejsca - czyli tam, gdzie te pzrykładowe 10Mpix wystarcza z ogromnym
    zapasem. Problemem jest jak już wcześniej pisałem konieczność używania
    wysokich czułości - to powoduje, ze w tym segmencie królują lustrzanki FF.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 16. Data: 2009-07-31 16:10:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze zkruk [Lodz]:

    > wielkośc piksela ?

    Co - wielkość piksela? Mówimy o zdjęciach sportowych w pełnym słońcu.

  • 17. Data: 2009-07-31 16:11:10
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Kokos:

    > Obstawiasz, ale do końca nie wiesz. Moze robią z tego plakaty...

    Z czego, z A900 czy D3x?

  • 18. Data: 2009-07-31 16:12:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze awygo:

    !

  • 19. Data: 2009-07-31 16:16:23
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    On Fri, 31 Jul 2009 10:41:53 +0200, *John Smith* wrote:

    > Popraw czas/strefę czasową, bo toppostujesz.

    toppostowanie to odpisywanie _ponad_ cytatem.

    --
    RomekSz __________ http://www.geocities.com/romeksz/ __________ ICQ 38248653
    MusIQ: Screamer Radio

    "Trzeba sobie jakoś radzić - powiedział turysta zawiązując buta dżdżownicą."

  • 20. Data: 2009-07-31 16:27:43
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    > Co - wielkość piksela? Mówimy o zdjęciach sportowych w pełnym słońcu.
    > [...]

    O sportowych owszem, ale nigdzie nie widziałem założenia że w pełnym słońcu.
    Niekiedy zawody odbywają się również podczas deszczu, a i na sztucznie
    oświetlonej hali zdarza się widzieć reporterów z długimi obiektywami.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)