  • 1. Data: 2009-07-30 09:51:50
    Temat: III edycja Wakacyjnego Konkursu Fotograficznego
    Od: Marcin Stelmaszczuk <s...@g...com>

    Witajcie,
    Jak rok temu informacja o konkursie fotograficznym (sorry za
    crossposta), zapraszam do udziału :)

    Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie ogłasza
    III Edycję Ogólnopolskiego Wakacyjnego Konkursu Fotograficznego.

    Konkurs skierowany jest do wszystkich zajmujących się amatorsko
    fotografią, niezależnie od wieku i miejsca zamieszkania.

    Prace w kategorii "Mój świat - Moja Wyspa" można składać osobiście lub
    drogą pocztową na adres:
    Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
    20-150 Lublin, ul. Bursaki 12, pokój 310 (z dopiskiem: Konkurs
    fotograficzny)
    Zgłoszenia przyjmowane są do 15 października 2009 r.
    Uczestnicy trzeciej edycji konkursu mogą przesłać do trzech
    fotografii.

    Także w tym roku organizatorzy Konkursu postanowili przyznać nagrody
    pieniężne:
    * 1 miejsce - nagroda pieniężna w wysokości 1 200 zł
    * 2 miejsce - nagroda pieniężna w wysokości 300 zł
    oraz karta podarunkowa Media Markt o wartości 300 zł
    (do zrealizowania w każdym sklepie Media Markt w Polsce)
    * 3 miejsce - karta podarunkowa Media Markt o wartości 300 zł
    (do zrealizowania w każdym sklepie Media Markt w Polsce)

    Na koniec października Organizatorzy zaplanowali wystawę prac
    finalistów Konkursu.

    Regulamin oraz dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.konkursfoto.wspa.pl

    Pozdrawiam, Marcin.

  • 2. Data: 2009-07-31 10:29:03
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 30 lipca 2009 (11:51:50) napisano:

    > www.konkursfoto.wspa.pl

    Nie działa.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 3. Data: 2009-07-31 11:16:36
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 31 Jul., 12:29, "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>
    wrote:
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 30 lipca 2009 (11:51:50) napisano:

    > Nie działa.
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    >  Maciej aka Sesjusz
    >  www.mkhobby.com

    wczoraj dzialalo , ale byly bledy w regulaminie , wiec moze poprawiaja.

  • 4. Data: 2009-07-31 14:41:26
    Od: Les <s...@p...fm>

    > wczoraj dzialalo , ale byly bledy w regulaminie , wiec moze poprawiaja.

    Witam,
    pewnie już nagrody rozdane :-)

    Pozdrawiam
    Les

  • 5. Data: 2009-07-31 15:04:54
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 31 Jul., 16:41, Les <s...@p...fm> wrote:

    > Witam,
    > pewnie już nagrody rozdane :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Les

    blad byl przezabawny.

    mialo byc anonimowo , ale zdjecia mialy byc podpisane imieniem i
    nazwiskem , adres , nr telefonu itd , itp , brakuje tylko nr konta
    bankowego . albo rozmiaru buta.
    i te opisamne zdjecia mialy byc wlozone do zamknietej koperty opisanej
    godlem.

    godlo nadajesz sobie sam , zeby bylo fair i neutralnie ;-)))