  • 1. Data: 2009-07-29 14:31:05
    Temat: Czujniki Halla vs Ethernet
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    jest dostępny jakiś projekt, który
    umożliwiałby odbieranie sygnałów z dużej ilości czujników halla
    i wysyłanie wyniku np. przez ethernet?

    jakby jeszcze do każdego czujnika dodać leda
    wskazującą stan czujnika, to byłby to juz pełen sukces

    tych czujników byłoby tak ze 30...

  • 2. Data: 2009-07-29 23:28:05
    Temat: Re: Czujniki Halla vs Ethernet
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    qlphon pisze:

    > jest dostępny jakiś projekt, który
    > umożliwiałby odbieranie sygnałów z dużej ilości czujników halla
    > i wysyłanie wyniku np. przez ethernet?

    A co masz na wyjściu czujnika? Nieobrobione napięcie (kilkaset mV) czy
    inne rozwiązanie? Dołączenie prawie wszystkiego do Ethernetu łatwo
    zrobić przetwornikami Advantecha. Do Twoich potrzeb może wystarczą
    moduły ethernetowe serii ADAM-6000:
    http://www.elmark.com.pl/products/advantech/produkt.
    php?produkt=1318

    Na przykład taki 8-wejściowy:
    http://www.elmark.com.pl/products/advantech/produkt.
    php?produkt=1000

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-07-30 11:41:08
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    > inne rozwiązanie? Dołączenie prawie wszystkiego do Ethernetu łatwo
    > zrobić przetwornikami Advantecha. Do Twoich potrzeb może wystarczą

    Ja zrobiłbym to na PLC. Cena będzie porównywalna z powyższym modułem
    (albo niższa, jeśli użyje się tańszych sterowników) a w komplecie
    zasilacz i więcej wpływu co z tymi danymi się robi.

    Niestety Adamy są dosyć drogie.
    Można jeszcze poszukać czegoś z oferty ICP-DAS - to tańszy odpowiednik
    Adama.
    Tajwan, ale porządny.

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik