  • 1. Data: 2009-07-29 17:09:44
    Temat: identyfikacja wtyczki - mniejsza niż mały jack
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Witam,
    Byłbym niezmiernie wdzięczny o pomoc w identyfikacji (musze dokupić, bo
    tutaj już coś nie styka) takiej wtyczki:
    http://img34.imageshack.us/img34/8274/wtyczkav.jpg
    Pod spodem widoczny mały jack.
    Nie mam pojęcia jak ona może się nazywać ani gdzie coś takiego dokupić...
    Ktoś pomoże?
    tomekk

  • 2. Data: 2009-07-29 17:51:26
    Temat: Re: identyfikacja wtyczki - mniejsza niż mały jack
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 29 Jul 2009 19:09:44 +0200 "tomekk" <k...@t...pl>
    napisał:

    >http://img34.imageshack.us/img34/8274/wtyczkav.jpg
    >Pod spodem widoczny mały jack.
    >Nie mam pojęcia jak ona może się nazywać

    To jest bardzo mały jack ;-)

    > ani gdzie coś takiego dokupić...
    http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml#cleanParame
    ters%3D1%26search%3Djack+2%252C5%26bf_szukaj%3D+

    Chociażby tuaj, ale wtyczka kosztuje ok. 1zł, a oni realizują
    zamówienia od OIDP 30zł i przesyłka kosztuje z 15zł. Lepiej poszukaj w
    jakichś normalnych sklepach z elementami w Twoim mieście. W Warszawie
    pewnie szło by dostać na Wolumenie, a chyba nawet i w Semiconductors
    Bank na Hożej takie mają. Wtyczki jack 2,5, są dość popularne, może
    nie tak jak 3,5 ale w sklepach są, poszukaj.

    --
    I really hate this damn machine,
    I wish that they would sell it.

  • 3. Data: 2009-07-29 17:58:02
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    > To jest bardzo mały jack ;-)

    > http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml#cleanParame
    ters%3D1%26search%3Djack+2%252C5%26bf_szukaj%3D+

    Super, w międzyczasie zacząłem googlać i też mi tak pasowało na jacka 2,5,
    tylko nie mogłem znaleźć dokładnego zdjęcia.
    Ale fakt - to będzie w takim razie to.
    Myślę, że w Krakowie gdzieś to znajde (skoro już wiem czego szukać) :)
    Dzięki
    tomekk

  • 4. Data: 2009-07-29 18:48:19
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

    Użytkownik "tomekk" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    ters%3D1%26search%3Djack+2%252C5%26bf_szukaj%3D+

    > Super, w międzyczasie zacz?łem googlać i też mi tak pasowało na jacka 2,5,
    > tylko nie mogłem znaleĽć dokładnego zdjęcia.
    > Ale fakt - to będzie w takim razie to.
    > My?lę, że w Krakowie gdzie? to znajde (skoro już wiem czego szukać) :)

    na pewno na Wrocławskiej mają

  • 5. Data: 2009-07-30 19:37:04
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Spiernowski" <J...@z...de> napisał w wiadomości