  • 1. Data: 2009-02-09 19:59:01
    Temat: Czy 7600GS Galaxy ma wejście spdif
    Od: "AK" <k...@g...pl>

    Moge miec karte Galaxy 7600GS (wersja zwykla, nie zalman) z 256 MB na
    pokładzie. Ma ona dwa wyjścia DVI więc kabelkiem HDMI-DVI podłączył do
    telewizora. Z tego co się zorientowałem to przez DVI na tej karcie idzie
    tylko video ale można podłączyć płyte główną (spdif out) do kart
    graficznej (spdif in) i wówcza pięknie popłynie sobie przez dźwięk i
    obraz w jednym.
    Czy ktoś wie (bo nie mogę znaleść czy ta karta graficzna ma wyjście
    spdif in)?

    I czy wogóle to wszystko prawda

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-02-09 20:17:52
    Temat: Re: Czy 7600GS Galaxy ma wejście spdif
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 19:59:01 -0000, AK napisał(a):

> [...]
    > obraz w jednym.
    > Czy ktoś wie (bo nie mogę znaleść czy ta karta graficzna ma wyjście

    Nie. Dopier0 seria 8x00 miała taką możliwość.