  • 1. Data: 2010-03-29 16:01:50
    Temat: Lakierowanie felg
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Tak mnie naszło, żeby sobie zregenerować felgi stalowe, bo rdza je
    nadżera i trafiłem na odwieczny problem wyboru metody. Jedni mówią, że
    jak lakierować felgi to tylko proszkowo inni, że tylko tradycyjnie (na
    mokro). Jakoś nie jestem do proszku przekonany, bo widziałem jak
    oponiarz napie*ał młotem w moje felgi, żeby je wyprostować. Lakier
    wprawdzie w większości został, czyli raczej proszkowo nie były malowane,
    ale rysy do gołego metalu zostały. Dodać do tego kamienie itp i z
    proszku pewnie za dużo by nie zostało :-) A może niepotrzebnie się
    przejmuję i proszek da radę, albo jest jakaś reguła typu: proszek na
    aluminiowe, stalowe - tradycyjnie, czy coś w tym stylu?

    Maciek

  • 2. Data: 2010-03-29 16:16:11
    Temat: Re: Lakierowanie felg
    Od: krz <a...@g...pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > przejmuję i proszek da radę, albo jest jakaś reguła typu: proszek na
    > aluminiowe, stalowe - tradycyjnie, czy coś w tym stylu?

    Wiesz w ogóle co to jest malowanie proszkowe?

  • 3. Data: 2010-03-29 16:28:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > przejmuję i proszek da radę, albo jest jakaś reguła typu: proszek na
    > aluminiowe, stalowe - tradycyjnie, czy coś w tym stylu?

    Fachowiec wiecej skasuje za godzine pracy, niz stalowa felga jest warta..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-03-29 16:29:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-29 16:16, krz pisze:
    > Wiesz w ogóle co to jest malowanie proszkowe?
    A może coś w temacie?

    Maciek

  • 5. Data: 2010-03-29 16:39:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-29 16:28, kamil pisze:
    > Fachowiec wiecej skasuje za godzine pracy, niz stalowa felga jest warta..
    Moja w obecnym stanie pewnie tak. Czyli mam do wyboru: kupić sobie
    używane, które za rok będą wyglądały jak moje teraz, kupić nowe,
    zregenerować obecne, kupić nowy samochód w najbliższym salonie. Co
    polecasz? Co będzie opłacalne? :->

    Maciek

  • 6. Data: 2010-03-29 16:41:29
    Od: 0-0 <a...@n...domain.com>

    Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Tak mnie naszło, żeby sobie zregenerować felgi stalowe, bo rdza je
    > nadżera i trafiłem na odwieczny problem wyboru metody.

    kup kołpaki to jest najeprza metoda
    pozdr
    0-0

  • 7. Data: 2010-03-29 17:16:51
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nadżera i trafiłem na odwieczny problem wyboru metody. Jedni mówią, że
    > jak lakierować felgi to tylko proszkowo inni, że tylko tradycyjnie (na

    Priviet!

    Kup sobie taki spray do usuwania lakieru, najelepiej ze dwa. Spryskaj tym
    felgi poczekaj z 30min usuń stary lakier, przetrzyj skorodowane miejsca
    papierem ściernym do czystego metalu, dobrze odtłuść całą felgę kup jakiś
    dobry podkład i lakier najlepiej czarny i do dzieła w ciągu dnia powinieneś
    się spokojnie wyrobić.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-03-29 17:43:16
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    1. Felgi oddaj do piaskowania, nie baw się w czyszczenie ręczne bo to strata
    czasu i energii.
    2. Pomaluj potem byle czym, ale użyj porządnego podkładu np. cynk w sprayu.
    Kosztuje ok 25 zł, ale wystarczy na komplet felg. (sam cynk tez niezle
    wygląda po pomalowaniu bezbarwnym).
    Jacek

  • 9. Data: 2010-03-29 17:56:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > używane, które za rok będą wyglądały jak moje teraz, kupić nowe,
    > zregenerować obecne, kupić nowy samochód w najbliższym salonie. Co

    Nie przejmowanie sie pierdolami, bo i tak gumiarz bedzie w nie nap****
    mlotem przy najblizszej okazji.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-03-29 18:16:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-29 17:43, Jacek pisze:
> [...]
    > Kosztuje ok 25 zł, ale wystarczy na komplet felg. (sam cynk tez niezle
    Wreszcie jakieś konkretne rady :-) Co do piaskowania to jestem na nie
    nastawiony, co do samodzielnego malowania, to jeszcze nie wiem, ale też
    się raczej nie będę bawił, tylko oddam komuś - stracę na to masę czasu i
    wyświnię wszystko wokół :-)
    Lakierować proszkowo?

    Maciek