  • 1. Data: 2009-10-12 14:56:44
    Temat: Czy dam radę zgrać mapę flash na hdd?
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Witam,

    potrzebuję dla użytku własnego ściągnąć interaktywną mapę Wrocławia w
    Adobe Flash, bez drukowania obrazu do painta i sklejania. Czy uda mi
    się to uczynić DAP'em? Akurat pracuję przy komputerze, przy którym nie
    mam dostępu do Internetu i najłatwiej mi korzystać z takiej mapy
    offline, bez łączenia się z Internetem.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-12 16:03:47
    Temat: Re: Czy dam radę zgrać mapę flash na hdd?
    Od: olo <o...@n...com>

    maxknowledge pisze:
> [...]
    > się to uczynić DAP'em? Akurat pracuję przy komputerze, przy którym nie
    > mam dostępu do Internetu i najłatwiej mi korzystać z takiej mapy

    zdjecia masz tutaj: http://firsttuesday.pl/wroclaw3/

    nazwy plików to 0_0.jpg, 0_1.jpg, 0_2.jpg itd itp. Prosty skrypt i
    zgrywasz wszystko na dysk.

    swf'a masz tu: http://emapy.com/wroclaw/emap_wii.swf, xml'a masz tu:
    http://emapy.com/wroclaw/xml/0.xml

    kiedys potrzebowalem tak zgrac mapy malopolski i udalo sie. Co prawda
    tam bylo uzyte zoomify wiec moglem sciagnac pliki zrodlowe i obejrzec to
    od kuchni, tutaj wystarczylo zerknac w kod

    DAP'em Ci sie tego raczej nie uda sciagnac :) - chyba, ze analizuje on
    nagłówki http.

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 3. Data: 2009-10-20 12:24:54
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 12 Paź, 18:03, olo <o...@n...com> wrote:

> [...]
    > od kuchni, tutaj wystarczylo zerknac w kod
    >
    > DAP'em Ci sie tego raczej nie uda sciagnac :) - chyba, ze analizuje on

    Dziękuję bardzo Olo! :-) Masz u mnie niedarmowe piwo :-)

    BTW. Frapująca stronka :-) życzę dużo sukcesów.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-10-28 20:50:26
    Od: KOSMITA <k...@g...com>

    Witam