  • 11. Data: 2023-03-09 03:07:01
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taka sieć?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 07.03.2023 o 07:02, mirekc pisze:

    > Też używam cyklicznych, ale od czasu do czasu dodatkowy internet czy
    > minuty chciałbym dokupić.

    Ja mam 240 GB internetu na karcie. To dużo czy mało?
    --
    animka

  • 12. Data: 2023-03-09 23:23:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.03.2023 o 03:07, Animka pisze:

    > Ja mam 240 GB internetu na karcie. To dużo czy mało?

    Huj wie, znaczy wie to Twój telefon podając zużycie w opcjach. Jego pytaj :)

    Musi być mądrzejszy do Ciebie...bo ON WIE :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-03-12 17:44:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Huj wie, znaczy wie to Twój telefon podając zużycie w opcjach. Jego
    > pytaj :)
    >

    > Musi być mądrzejszy do Ciebie...bo ON WIE :D

    To operator informuje mnie w sms-ach po doładowaniu co m-c karty.
    Prawie wcale z internetu w telefonie nie korzystam.

    --
    animka

  • 14. Data: 2023-03-12 18:51:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.03.2023 o 17:44, Animka pisze:

    > Prawie wcale z internetu w telefonie nie korzystam.

    Wychodzi, że bez znaczenia :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-03-12 23:50:30
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Animatorka animuje:

    > Ja mam 240 GB internetu na karcie. To dużo czy mało?

    Zajebista informacja "internet na karcie" - to furora językowa,
    przetłumacz mi to na np: rosyjski, hiszpański, portugalski albo
    poproś dziecko z piątej klasy szkoły podstawowej o poprawne
    sformułowanie...

    --
    ????

  • 16. Data: 2023-03-14 22:54:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 12.03.2023 o 23:50, watapatatabysany pisze:
> [...]
    > przetłumacz mi to na np: rosyjski, hiszpański, portugalski albo
    > poproś dziecko z piątej klasy szkoły podstawowej o poprawne

    :-)
    Karta sim. Doładowuję co m-c i mi dopisują GB internetowe.

    --
    animka

  • 17. Data: 2023-03-14 22:59:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Wychodzi, że bez znaczenia :D

    Fakt :-)

    W domu to ciągle korzystam, ale nie z internetu w telefonie.

    Wkurza mnie jak patrzę na ludzi w autobusie.Wsiądą i łapią się za telefon.
    Albo wsiadzie matka z dzieckiem w wózku i też łapie się za telefon, a to
    dziecko osamotnione.

    --
    animka

  • 18. Data: 2023-03-15 02:21:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 22:59, Animka pisze:
    [...]
    > Wkurza mnie jak patrzę na ludzi w autobusie.Wsiądą i łapią się za telefon.
    > Albo wsiadzie matka z dzieckiem w wózku i też łapie się za telefon, a to
    > dziecko osamotnione.

    Matrix. Ja mam inny, swój swiat. Jest lepszy niż Matrix :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-04-09 19:39:56
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    Animatorka przeżywa kolejne animacje:
    > Wkurza mnie jak patrzę na ludzi w autobusie

    To nie patrz na *motłoch* ?

    --
    hordilodoir

    https://tinyurl.com/hochsztapler-z-kijowa

    .

  • 20. Data: 2023-05-11 22:04:56
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mirekc w news:ttt1o8$llcm$1@dont-email.me
    > Dotychczas tak było w Virgin Mobile, ale Play zaczął rządzić po swojemu i
    > *wszystko* *zepsuł*

    zgadza sie. Skopane panele od wysylania kodow (mozna tylko zapytac: czy
    czlowiek ktory to przerobil byl/jest zdrowy psych.? Wysylanie kodow dzialalo
    w virgin bez problemowo. Do czasu play)
    + skopane obslugiwanie kilku numerow na koncie internetowym (jesli ma sie
    wiecej niz jeden nr).
    play przejal i od razu porzadki korporacyjne, czyli chlew.