  • 1. Data: 2023-03-03 14:28:10
    Temat: Android zmiana nazwy numeru w bazie danych sms
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Nie wiem jak i kiedy(rzadko z tym numerem smsuje), ale jeden numer
    zapisal mi sie jako numer bez znaku plus, czyli numer ma postac "48 XXX
    XXX XXX". Najdziwniejsze jest to, ze moge dostawac smssy na ten numer,
    moge dzwwonic (w ksiazce jest zapisany ze znakiem +) i jedyne czego nie
    moge, to wysylac na ten numer smsow. Sprawdzalem w kilku programach do
    smsow i we wszystkich widnieje jako numer bez +, a w calej reszcie jako
    numer z plusem, lub jak inaczej go zapisze.
    Probowalem zmieniac numer w ksiazce, ale to nic nie daje.
    Zabawne jest to, ze numer ten w aplikacjach do smsow jest rozpoznaawany
    jako numer z ksiazki, czyli normalnie wyswietla sie imie i nazwisko osoby.

    Macie pomysl, co z tym fantem zrobic? Daloby sie zmienic numer w tej
    bazie smsow?
    W ostatecznosc moge usunac wszystkie smsy z tego numeru, ale nie wiem,
    czy to cos da.

    Samsung Galaxy S8 / Android 9 oryginalny bez roota

  • 2. Data: 2023-03-03 17:53:15
    Temat: Re: Android zmiana nazwy numeru w bazie danych sms
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.03.2023 o 14:28, Pawel pisze:

> [...]
    > czy to cos da.
    >
    > Samsung Galaxy S8 / Android 9 oryginalny bez roota

    Spróbuj dodać taki sam numer ale poprawnie i po komunikacie,
    zastąp/nadpisz stary kontakt.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-03-03 18:11:09
    Temat: Re: androSraka zmiana nazwy numeru...
    Od: ? FCK banana union ? <h...@c...reptiles.farm.co.au.stop-spam.invalid>

    Pawel wrote:
    > Nie wiem jak i kiedy
    > Daloby sie zmienic numer w tej bazie smsow?

    Pgm działa tylko z jednym SIM (zbędne czasowo osunąć).

    Załadować, zainstalować: https://tinyurl.com/SimToolMan

    Wystartować, palnąć w trzy kropki i wywołać Settings,
    wstawić nr w standardzie międzynarodowym +48nn lub 0048nn

    ..., następnie: https://youtu.be/rdDo_rgBLqE?t=20 !

    --
    hordilodoir

    https://tinyurl.com/chuje-jebane

  • 4. Data: 2023-03-03 18:41:09
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    > Spróbuj dodać taki sam numer ale poprawnie i po komunikacie,
    > zastąp/nadpisz stary kontakt.
    Probowalem, nic to nie dalo. Nie wazne co wpisywalem w ksiazce
    adresowej, to kierowalo mnie do smsow z tym skopanym numerem. Jak
    usunalem kontakt z ksiazki, to pokazywalo numer taki jak napisalem,
    czyli 48 i 9 cyfr. Zadzwonilem w koncu na infolinie, zeby sie dowiedziec
    cos wiecej, to stwierdzili, ze podobno wyslalem sms gdzies pod Moskwe,
    albo na polski numer stacjonarny (kasa jaka zgarneli, pasuje zarowno do
    Rosji, jak i do polskiego stacjonarnego), ale o tym w nastepnym poscie,
    bo po informcji, ze to podobno poszlo zagranice, to wykasowalem
    wszystkie sms z tego numeru i od tamtej pory juz prawidlowo widzi numer
    telefonu i sms dociera do odpowwiedniej osoby.

  • 5. Data: 2023-03-03 18:50:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.03.2023 o 18:41, Pawel pisze:

> [...]
    > wszystkie sms z tego numeru i od tamtej pory juz prawidlowo widzi numer
    > telefonu i sms dociera do odpowwiedniej osoby.

    Uhu, grubsza sprawa :) Ale dzięki za wyjaśnienie, czego się wystrzegać.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-03-04 08:18:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wywal 48, przecież prefiks kraju i tak telefon/sieć dodadzą automatycznie.

    -----

  • 7. Data: 2023-03-04 10:27:46
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 4.03.2023 o 08:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wywal 48, przecież prefiks kraju i tak telefon/sieć dodadzą automatycznie.

    Ale napisalem, ze aplikacje do smsow uznaly, ze "48" i numer to numer
    telefonu i tak go traktuja. Zmiana numeru teleefonu w ksiazce nic nie
    daawala. Musialem usunac wszystkie smsy dla tego numeru i wtedy zaczelo
    dzialac tak jak trzeba.

  • 8. Data: 2023-03-09 03:01:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 04.03.2023 o 10:27, Pawel pisze:

> [...]
    > telefonu i tak go traktuja. Zmiana numeru teleefonu w ksiazce nic nie
    > daawala. Musialem usunac wszystkie smsy dla tego numeru i wtedy zaczelo

    Ty jakieś spamy po ludziach wysyłasz?

    --
    animka

  • 9. Data: 2023-03-09 23:13:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.03.2023 o 03:01, Animka pisze:

    > Ty jakieś spamy po ludziach wysyłasz?

    Nie wnikam co wysyła. Może to lubi? :D
    --
    LordBluzg(R)??