  • 1. Data: 2010-05-29 14:08:42
    Temat: Czy jest taka strona www?
    Od: "krowek" <k...@w...k>

    Szukam w internecie miejsca/portalu/strony www pełniącej funkcję prywatnego
    notatnika. Chodzi mi o to, żebym mógł tam się logować z dowolnego komputera
    (w pracy, w domu, w kafejce) i dodawać swoje wpisy, notatki itp. Ważne,
    żebym tylko ja miał do tego dostęp i nikt postonny nie mógł czytać tych
    moich zapisów. Czy jest coś takiego w sieci? Blogi chyba odpadają, bo może
    je odwiedzić każdy.

  • 2. Data: 2010-05-29 15:44:40
    Temat: Re: Czy jest taka strona www?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-29 16:08, krowek pisze:
    > Szukam w internecie miejsca/portalu/strony www pe?ni?cej funkcj? prywatnego
    > notatnika.

    Google Docs?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-05-29 19:34:03
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "krowek" <k...@w...k> wrote in message news:htr75a$1e1$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > mógł czytać tych moich zapisów. Czy jest coś takiego w sieci? Blogi chyba

    wygoglowanie "notepad online" zwraca przynajmniej kilka stron spelniajacych
    Twoje wymagania. Trudne?

    c.

  • 4. Data: 2010-05-29 23:26:54
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    http://www.evernote.com/

  • 5. Data: 2010-05-30 09:12:24
    Od: momorgan <p...@g...com>

    On 30 Maj, 01:26, vcore <mail*wytn...@vcore.pl> wrote:

    > http://www.evernote.com/

    Rzeczywiście Evernote jest znakomity i spełnia zadanie w sposób dający
    komfort (posiada też dodatkowo program, wtyczkę do Wordpressa i
    wtyczkę do FF. Piękna sprawa.