  • 1. Data: 2010-05-29 07:23:31
    Temat: problem z divem i ukrywaniem
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    mam diva ktory po kliknieciu pokazuje regulamin
    po kliknieciu na regulamin ma się on chować
    są dwa linki w regulaminie jeden prowadzący do formularza reklamacji
    drugi do przykładów tresci

    linki nie chcą działać
    bo kliknięciu na nie regulamin chowa się

    co zrobić by te linki działały?

  • 2. Data: 2010-05-29 07:35:22
    Temat: Re: problem z divem i ukrywaniem
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-05-29 09:23, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > drugi do przykładów tresci
    >
    > linki nie chcą działać
    > bo kliknięciu na nie regulamin chowa się

    wywalić pomysł z zamykaniem regulaminu klikając w niego, dodaj zamknij,
    które będzie pełniło tę funkcję

    --
    Wkłady kominowe, sklep internetowy: http://twojkomin.pl

  • 3. Data: 2010-05-29 09:09:46
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    maj roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 29. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) zlotowinfo:

    > linki nie chcą działać
    > bo kliknięciu na nie regulamin chowa się
    >
    > co zrobić by te linki działały?

    http://www.quirksmode.org/js/events_order.html ?

    Chociaż propozycja Daniela jest przynajmniej sensowna.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski