    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Czy morele.net robi mnie w balona?
    Date: Tue, 17 May 2022 20:06:13 +0200

    Nigdy nie miałem przyjemności kupować nic w tym przybytku, ale szukam
    szlifierki stołowej i akurat mnie interesująca wyskoczyła w tym sklepie
    w sekcji "outlet" w cenie -26%. Dwie stówy piechotą nie chodzą, ale opis
    do produktu podali taki "Sprzęt nowy nie używany, zwrot od klienta.
    Sprzedaży podlega tylko to co widać na zdjęciu.".

    No i na zdjęciu otwarte pudło, a w nim urządzenie i kilka broszur obok.
    I teraz pytanie. Jeżeli sprzęt "nie używany", zwrot od klienta (w
    domyśle taki który się rozmyślił w ciągu 14 dni?), to skąd nagle
    przecena o 1/4?! Mam wrażenie że coś tu nie do końca jest tak jak
    próbuje się przedstawić.

    Nie podam odnośnika bo to pytanie co zadaje teraz tutaj, zadałem wczoraj
    wieczorem na maila tego sklepu i rano produkt w sekcji outlet znikł.
    Może faktycznie była to dobra okazja, ale włosów z głowy jakoś nie będę
    sobie wyrywał.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz