  • 1. Data: 2010-02-22 19:29:04
    Temat: Czy należy się zwrot składki?
    Od: ABC <a...@b...cc>

    Jak wiadomo przy zakupie samochodu przejmuje OC poprzedniego
    właściciela. Mogę wypowiedzieć u dotychczasowego ubezpieczyciela i
    ubezpieczyć auto gdzie indziej. U mnie wygląda to tak, że poprzedni
    właściciel ma 40% zniżki a ja mam max czyli 60%. Czy mogę rządać zwrotu
    części składki (ja lub poprzednik) jeżeli zostawie tą polise?

  • 2. Data: 2010-02-22 19:43:31
    Temat: Re: Czy należy się zwrot składki?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "ABC" <a...@b...cc> napisał w wiadomości
> [...]
    > zniżki a ja mam max czyli 60%. Czy mogę rządać zwrotu części składki (ja
    > lub poprzednik) jeżeli zostawie tą polise?

    takie rzeczy to tylko w Erze...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 3. Data: 2010-02-22 20:10:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w

    > takie rzeczy to tylko w Erze...

    W Erze, a moze i w PZU ?

    Przepisy niestety sa nieprecyzyjne. Mozesz probowac rekalkulowac ..
    i nie wiadomo czy i kto zwrot dostanie.
    Mozesz wypowiedziec i zawrzec nowa na korzystnych warunkach .. i
    znow nie wiadomo komu zwroca :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-02-22 20:11:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:hluj8o$prt$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "ABC" <a...@b...cc> napisał w wiadomości

    > takie rzeczy to tylko w Erze...

    Ej.

    2. W razie niewypowiedzenia przez nabywcę pojazdu umowy ubezpieczenia OC
    posiadaczy pojazdów mechanicznych w terminie określonym w ust. 1, zakład
    ubezpieczeń może dokonać ponownej kalkulacji należnej składki z tytułu
    udzielanej ochrony ubezpieczeniowej, poczynając od dnia zbycia pojazdu, z
    uwzględnieniem zniżek przysługujących nabywcy oraz zwyżek go obciążających,
    w ramach obowiązującej taryfy składek. W przypadku gdy nabywca pojazdu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    złoży wniosek o dokonanie ponownej kalkulacji należnej składki, zakład
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ubezpieczeń jest obowiązany do jej dokonania.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-02-22 20:19:57
    Od: ABC <a...@b...cc>

> [...]
    > złoży wniosek o dokonanie ponownej kalkulacji należnej składki, zakład
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ubezpieczeń jest obowiązany do jej dokonania.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^

    Dziękuję:)

  • 6. Data: 2010-02-23 06:20:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-22 19:29, ABC pisze:

> [...]
    > właściciel ma 40% zniżki a ja mam max czyli 60%. Czy mogę rządać zwrotu
    > części składki (ja lub poprzednik) jeżeli zostawie tą polise?

    Ja proponuję abyś się cofnął do szkoły i pouczył ortografii!

    Wstyd!!!

    Chłopie, masz słownik w swoim "Thunderbird" i jeszcze nie raczysz z
    niego korzystać? Czyste lenistwo.