  • 1. Data: 2010-02-22 10:54:27
    Temat: alianz uber alles
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    polski kierowco jestes dobry tylko, jak placisz skladke, jak ci zarabia
    samochod to sp....aj ubezpieczyciel ma cie w d...e
    80,Oddali_Allianz_do_sadu_za_porysowane_kluczyki_i_w
    ygrali.html

    a swoja droga jakie sa wasze doswiadczenia z wyplata odszkodowan z AC?
    ja mialem kiedys stluczke bez sprawcy - ktos mi przejechal caly lewy bok - i
    ówczesny ubezpieczyciel wyplacil bez problemu rozsadne odszkodowanie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-22 15:43:26
    Temat: Re: alianz uber alles
    Od: "Łukasz Kruszczyński" <...@...pl>

    Użytkownik "Grzenio" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ygrali.html

    > a swoja droga jakie sa wasze doswiadczenia z wyplata odszkodowan z AC?

    Ja mam standardowo Allianz wykupiony u dealera Forda. Po pol roku
    przypierpapier w stalowy slupek odgradzajacy hydrand.Z AC poszla wymiana
    zderzaka przedniego i prawego blotnika. Bez najmniejszego problemu.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 3. Data: 2010-02-22 17:46:06
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Łukasz Kruszczyński wrote:
> [...]
    > przypierpapier w stalowy slupek odgradzajacy hydrand.Z AC poszla
    > wymiana zderzaka przedniego i prawego blotnika. Bez najmniejszego

    Mam AC ubezpieczone w Allianz w salonie forda. Zrobił mi kamien dziurę w
    przedniej szybie, porysowałem błotnik - obie naprawy poszły z ubezpieczenia bez
    problemu.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 4. Data: 2010-02-22 18:22:36
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 22-02-2010 17:46, Katanka pisze:
> [...]
    >
    > Mam AC ubezpieczone w Allianz w salonie forda. Zrobił mi kamien dziurę w
    > przedniej szybie, porysowałem błotnik - obie naprawy poszły z

    a ja mam czajnik i gotuje mi wodę.
    Tak was dziwi, że AC działa w takich banalnych sprawach ? lol

  • 5. Data: 2010-02-22 21:51:31
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-02-22 18:22, daxus pisze:
    > a ja mam czajnik i gotuje mi wodę.
    > Tak was dziwi, że AC działa w takich banalnych sprawach ? lol

    Dziwi, bo - jak już to kiedyś opisywałem na grupie - mnie ukradziono
    emblemat, kołpaki i Allianz powiedział, abyś się ugryzł w d., bo szkody
    do 500 zł nie likwidują.
    A tak akurat się zbiegło, że dzisiaj Allianzowa panienka zatelefonowała
    do mnie z ankietą. Chyba ją nieco przytkało, kiedy na 1. pytanie (czy
    poleciłbym znajomym/rodzinie Allianz) odparłem bez zastanowienia "0"
    (czyli w ogóle nie, pod żadnym pozorem itp.). Dlaczego? Ano właśnie
    dlatego, że takich duperelek zdarza się najwięcej (przynajmniej tak z
    mojego doświadczenia wynika), a tu ubezpieczyciel się wypina. Więc niech
    się buja.
    Pozdr
    pwz

  • 6. Data: 2010-02-22 23:36:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 21:51:31 +0100, pwz napisał(a):

> [...]
    > dlatego, że takich duperelek zdarza się najwięcej (przynajmniej tak z
    > mojego doświadczenia wynika), a tu ubezpieczyciel się wypina. Więc niech

    Przeczytałeś w ogóle warunki ubezpieczenia, pod którymi się podpisałeś?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-02-23 08:21:47
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Przeczytałeś w ogóle warunki ubezpieczenia, pod którymi się
    > podpisałeś?

    Nareszcie ktoś coś mądrego napisał. Jak wybierają ubezpieczyciela to jak
    najtańszego a później płaczą i lamentują :)

  • 8. Data: 2010-02-23 17:52:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-22, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Przeczytałeś w ogóle warunki ubezpieczenia, pod którymi się podpisałeś?

    A po co? Przecież wystarczy powiedzieć, że ma być najtaniej...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski