  • 1. Data: 2010-02-22 11:24:51
    Temat: Zgubiona tablica
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-02-22 12:11:11
    Temat: Re: Zgubiona tablica
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?
    >
    > --=olo=--

    Idź tam gdzie wyrabiałeś starą.

    p.

  • 3. Data: 2010-02-22 13:12:27
    Od: "Marcus Wright" <x...@c...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

    Tam gdzie wyrabiałeś tablicę. Dostaniesz i wypełnisz wniosek o wydanie
    wtórnika. Z takim czymś pokazujesz się Policji przy potencjalnej kontroli.
    Zapłacisz za to około 60 PLN.

  • 4. Data: 2010-02-22 16:36:56
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    > Tam gdzie wyrabiałeś tablicę. Dostaniesz i wypełnisz wniosek o wydanie
    > wtórnika. Z takim czymś pokazujesz się Policji przy potencjalnej kontroli.
    > Zapłacisz za to około 60 PLN.
    Tak pięknie to nie jest.
    W praktyce to będziesz musiał oddać tablicę która Ci pozostała, wyrobić nową
    tablice rejestracyjną (na stary numer rejestracyjny) i nowy dowód rejestracyjny.
    Na ten czas dostaniesz numery tymczasowe i tymczasowy dowód rejestracyjny.
    Bezpieczniej jest wyrobić nowe numery rejestracyjne ale to się wiąże z
    załatwianiem formalności w firmie ubezpieczeniowej. Ja osobiście poświęciłbym
    więcej czasu i zdecydował się na wariant z nowymi numerami.

  • 5. Data: 2010-02-22 17:58:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    --=olo=-- wrote:

    > Witam
    > Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

    Ja to bym dla pewności poszedł na policję i powiedział że nie wiem czy
    zgubiłem czy ukradli.

    2 tygodnie temu na mojego teścia napadły bandziory, monitoring ich
    samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-02-22 18:15:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Massai wrote:

    > Ja to bym dla pewności poszedł na policję i powiedział że nie wiem czy
    > zgubiłem czy ukradli.
    >
    > 2 tygodnie temu na mojego teścia napadły bandziory, monitoring ich
    > samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

    Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-02-22 20:59:44
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-02-2010 16:36, michawar pisze:

> [...]
    > załatwianiem formalności w firmie ubezpieczeniowej. Ja osobiście poświęciłbym
    > więcej czasu i zdecydował się na wariant z nowymi numerami.

    ktos cie oklamal.

  • 8. Data: 2010-02-22 21:04:33
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-02-2010 11:24, --=olo=-- pisze:
    > Witam
    > Zosta?a zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?
    >
    > --=olo=--

    policje pomijasz, bo nic tam nie zalatwisz -> idziesz do WK ->
    wypelniasz druk i zaznaczasz czy obie tablice czy jedna (jesli masz
    tablice tzw nie unijne z flaga PL, to musisz wyrobic dwie) -> wpisujesz
    krotkie info w jakich okolicznosciach zaginela ci tablica (czyli
    "mozliwe ze zgubilem" -> placisz 51 pln i dostajesz kwitek na
    okolicznosc policji -> po kilku dniach zglaszasz sie po nowa tablice ->
    dostajesz pieczatke do DR o wydanym wtorniku tablicy.

  • 9. Data: 2010-02-22 21:18:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

    A ty sądzisz że tylko oni mogli na taki pomysł wpaść?

    Ślepy i głuchy jesteś, że nie słyszałeś choćby o tankowaniu na
    cudze tablice?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-02-22 21:39:09
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    > okolicznosc policji -> po kilku dniach zglaszasz sie po nowa tablice ->
    > dostajesz pieczatke do DR o wydanym wtorniku tablicy.
    Niestety kolega nie ma racji. Na tablicy jest jeszcze naklejka której numer musi
    się zgadzać z numerem dowodu rejestracyjnego. Dlatego przy wyrobieniu dodatkowej
    tablicy nie dostaniesz już naklejki. Dowód rejestracyjny musi być wymieniony i
    dostaniesz stary numer rejestracyjny ale już z numerem nowego dowodu
    rejestracyjnego na naklejce. Przerobione w praktyce.