  • 1. Data: 2009-03-03 13:32:20
    Temat: Czy zasilacz 350W uciągnie taką konfgurację?
    Od: w...@g...com

    Witam.

    Mam zasilacz Chieftec GPS350EB-101A o mocy 350W
    Chcę zamontować starą kartę graficzną GeForce FX5900XT do takiej
    konfiguracji:

    Duron 1710MHz
    Gigabyte GA7N400SL
    3x 512MB DDR FSB285
    1x HDD SATA 250GB 7200rpm
    1x HDD ATA133 160GB 7200rpm
    2x DVD-RW ATA133
    ATi Radeon 9600Pro
    SB Audigy SE
    PCI Realtek 8139D
    PCI WiFi D-Link 520+
    3x wentylator 80mm

    Czy zasilacz to pociągnie? Bo wiem, że ten FX był prądożerny..

  • 2. Data: 2009-03-03 14:43:16
    Temat: Re: Czy zasilacz 350W uciągnie taką konfgurację?
    Od: "chemik333" <chemik333 @ wp.pl>

    Użytkownik wrote:
    [...]
    > Czy zasilacz to pociągnie? Bo wiem, że ten FX był prądożerny..

    Powinno byc bez problemu. Mialem bardzo podobna konfiguracje (z 5900xt
    wlasnie) tylko dodatkowo byla jeszcze karta TV, a procesor to byl barton
    2600+. Poczatkowo dzialalo to poltora roku na zwyklym codegenie 300, potem
    zmienilem na feela 350 z powodu ciszy, mam go do dzis w kompie o wiele
    mocniejszym i kilka razy zmodernizowanym...

    --
    chemik333